Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهید کیانی نماینده وزنه 49- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان و آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم با شکست حریفان خود به مدال نقره و برنز دست یافتند.

طرفداری- بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از ساعت 6:30 صبح (به وقت تهران) امروز (شنبه – 5 خردادماه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز (شنبه – 5 خردادماه) هوگوپوشان اوزان 54-، 58- و 74- کیلوگرم گروه مردان و 46-، 49- و 57- کیلوگرم گروه زنان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که آرمین هادی‌پور و ابراهیم صفری در 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم، ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان ابتدا به مصاف «آنا حداد» لبنانی رفت و توانست قاطعانه و با نتیجه 25 بر 4 پیروز این دیدار باشد. در ادامه «جیسکا کانابال» از فیلیپین را 22 بر 8 از پیش رو برداشت.  کیانی در مرحله نیمه‌‌نهایی با «تیتانیا فازرین» از اندونزی مبارزه کرد و 7 بر 5 نتیجه را به نفع خود به پایان رساند و فینالیست شد؛ ناهید در فینال رو در روی «بُرا کانگ» کره‌ای قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (29 بر 27) عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

در وزن چهارم (57- کیلوگرم)، طیبه پارسا در مرحله یک هشتم نماینده اردن رو با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و در مرحله یک چهارم با نتیجه 3 بر 9 بازی را به حریف چینی خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات و در بخش دختران، در وزن 46- کیلوگرم و در مرحله یک هشتم کیانا اخوان بازی را با نتیجه 7 بر 9 به حریف کره‌ای خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سودابه پورصادقی دیگر نماینده کشورمان، در وزن 49- کیلوگرم، در محله یک هشتم به مصاف نماینده هنگ ننگ رفت و در راند طلایی بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه مردان و در وزن اول (54- کیلوگرم):

آرمین هادی‌پور نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام برابر «روپش توکاس» هندوستانی قاطعانه و با نتیجه 30 بر 10 به برتری رسید؛ او در ادامه با «عبدالله اثیری» از عربستان مبارزه کرد و با نتیجه 21 بر 11 پیروز شد اما در مرحله نیمه‌نهایی نتیجه را 24 بر 12 به «جون جانگ» کره‌ای واگذار کرد و به مدال برنز آسیا رسید.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد