Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیشه اخبار خارجی پارس فوتبال همه روزه به بررسی نشریات ورزشی بلند آوازه اروپا می پردازد. به بررسی توتو اسپورت می پردازیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیتر های نشریه‌ی توتو اسپورت در روز شنبه ۲۶ می به این شرح است :

تاثیر ساری

هیگواین-چلسی؛ موراتا-یوونتوس؛ کولیبالی-چلسی؛ داوید لوییز-ناپولی

اودینزه؛ خداحافظ تودور، پراندلی هدف اصلی است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ورزشی فهرست روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی خط خورد!

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که فرانچسکو آچربی در پی اظهارات نژادپرستانه علیه ژوان ژسوس، مدافع ناپولی، از لیست تیم ملی خط خورده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) به تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده تا تأیید کند آچربی در دو بازی آینده مقابل ونزوئلا و اکوادور به میزبانی ایالات متحده آمریکا همراه تیم ملی ایتالیا نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: آچربی با لوچانو اسپالتی تماس گرفته و به سرمربی ایتالیا در مورد اظهارات نژادپرستانه خود علیه ژسوس توضیحاتی داده است. طبق گفته او، مشخص شد که آچربی در بازی شب گذشته اینتر مقابل ناپولی قصد توهین، تحقیر یا اقدام نژادپرستانه نداشته است. با این حال، ما همچنان انتخاب کردیم که آچربی را از دو بازی بعدی در ایالات متحده کنار بگذاریم. در نتیجه، این بازیکن امروز به باشگاه خود بازخواهد گشت و جانلوکا مانچینی، مدافع رم، دعوت خواهد شد.

در بحبوحه نبرد صدرنشین جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی که با تساوی یک – یک تمام شد، دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌ای را شکار کردند که در آن ژسوس در حال صحبت با فدریکو لاپنا، داور مسابقه دیده می‌شد. او با اشاره به نشان مبارزه با نژادپرستی درج شده روی پیراهن لاپنا، به او توصیه کرد وقتی نمی‌تواند جلوی بروز نژادپرستی در زمین بازی را بگیرد، آن را بکَند و توضیح داد که آچربی او را با لفظی نژادپرستانه خطاب کرده است.

مدافع میانی ناپولی در پایان بازی سعی کرد از کنار اتفاقی که رخ داده بود بگذرد و در گفتگو با شبکه DAZN اظهار داشت: «هر اتفاقی که در زمین بازی رخ می‌دهد، همان‌جا دفن می‌شود. ضمناً آچربی از من عذرخواهی کرد.» با این حال آچربی در پایان بازی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام توضیح داد که چه اتفاقی برایش رخ داده بود.

در صورت تایید رسمی اظهارات نژادپرستانه، ممکن است آچربی با حداقل ۱۰ جلسه محرومیت از همراهی تیمش روبرو شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # ایتالیا ، اینتر میلان سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی حذف شد!
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی خط خورد!
  • مدافع اینتر در خطر محرومیت طولانی مدت
  • ناپولی ترمز اینتر را کشید
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • دیدار مدیران اینتر با مدیر برنامه چیرو ایموبیله / ادعای توتو اسپورت
  • آیا آرسنال در رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن از چلسی پیشی گرفته است؟
  • ناپولی رقیب یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری