Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:01:47 GMT

بازدید بیش از 500 گردشگر خارجی از استان سمنان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۷۱۵۶

بازدید بیش از 500 گردشگر خارجی از استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین «محمد جهانشاهی» امروز و در گفت و گویی با بیان اینکه بر اساس آمار جمع آوری شده در دو ماهه گذشته، بیشترین تعداد گردشگران خارجی بازدید کننده از استان سمنان دارای ملیت آلمانی هستند، گفت: در این ایام 107 گردشگر آلمانی از استان بازدید کرده‌اند.
وی افزود: بیشترین آمار گردشگران خارجی بازدید کننده از استان، پس از آلمان مربوط به فرانسه، هلند، چین، اتریش، ترکیه، سوئیس، روسیه، ایتالیا، هندوستان و انگلستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانشاهی، بازدید گردشگران خارجی از استان سمنان را در معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، رشد اقتصادی و اشتغالزایی موثر دانست و گفت: میزان بازدید گردشگران خارجی از استان سمنان، در اردیبهشت ماه امسال دو برابر فروردین ماه بوده است.
وی موضوع قابل توجه در بازدید گردشگران خارجی را تنوع داشتن ملیت گردشگران عنوان کرد و گفت: در این مدت گردشگران خارجی از بیش از 27 کشور جهان از استان سمنان بازدید کرده‌اند.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از اولویت‌های این اداره، افزایش میزان بازدید و ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در استان است.
استان سمنان دارای 94 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 43 اقامتگاه بوم گردی، 26خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری است. این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است.
این استان دارای بیش از یک هزار اثر تاریخی شناسایی شده و بیش از 800 اثر ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان سمنان چین دستی و گردشگری گردشگران داخلی و خارجی گردشگری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به نام نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت دایر است افزود: گلستان در سالن ۴۱ نمایشگاه بین المللی تهران غرفه دارد و تا کنون دوازده هیئت تجاری خارجی و ۲۰ هیئت اقتصادی از استان‌های کشورمان از غرفه گلستان در این نمایشگاه بازدید کردند.

محمد دهنوی گفت: در این بازدید‌ها رایزنی‌های تجاری هم برای توسعه مناسبات اقتصادی انجام شده است.

او همچنین افزود: گلستان یکی از بهترین استان‌ها در این نمایشگاه بود و توان تولید استان در زنجیره طیور و آبزی پروری آن مورد تحسین قرار گرفت.

دهنوی گفت: در این راستا دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی در استان کار مطالعات ۲۱ زنجیره را آغاز کرده است که بیش از ۸۰ درصد ظرفیت اشتغال استان را در بر می‌گیرد.

طبق گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، این نمایشگاه با حضور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر و بازرگان بین المللی و ۶۰ هیئت عالی رتبه تجاری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!