Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صبح امروز ۵ خرداد ماه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه تشکیل شورای گسترش و ترویج فعالیت های قرآنی استان از مهم ترین برنامه های قرآنی است گفت: این شورا باعث ایجاد همدلی و هم افزایی بین دستگاه های قرآنی و فرهنگی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه چهار کارگروه زیر گروه شورای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی استان است اظهار کرد: کارگروه های آموزش، پژوهش، تبلیغ و فضای مجازی کارگروه های این شورا است.

کارگران به تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: این سند یکی از کارهای ارزنده کارگروه پژوهش دانشگاه شهرکرد است و به عنوان الگو در تمامی استان ها اجرا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن، برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، برگزاری مراسم جزخوانی قرآن کریم و تاسیس موسسه خیرین قرآن را از جمله فعالیت های قرآنی در استان دانست و تصریح کرد: قرآن چراغ هدایت بشریت است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در بخش جمعی نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی ۴۵ غرفه وجود دارد.

کارگران با بیان اینکه آثار ۱۰۰ ناشر در بخش مکتوبات نمایشگاه وجود دارد اظهار کرد: پنج هزار جلد قرآن، کتاب و نرم افزار قرآنی در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان غرفه تعویض قرآن های قدیمی با جدید، هنرهای تجسمی، عفاف و حجاب، یاسین امین، موسسه الرحمن، موسسه نور و غرفه خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) را از جمله غرفه های این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری تئاتر خیابانی با موضوعات قرآنی، برگزاری شب های شعر و خاطره قرآنی، برگزاری کارگاه های تخصصی کودک و نوجوان از جمله برنامه های محوری این نمایشگاه است.

یادآور می شود پیش از افتتاح این نمایشگاه از سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان رونمایی شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نمایشگاه قرآن کتاب نرم افزارهای قرآنی فرهنگسرا شهرکرد نمایشگاه کتاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری