Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا میرشاه‌ ولد در واکنش به لیست عجیب و غریب ۲۴ نفره ی کی روش برای جام جهانی ۲۱۸ روسیه کاریکاتور جالبی را طراحی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیست ۲۴ نفره کارلوس کی روش موجی از تعجب و شگفتی را در میان رسانه ها و علاقمندان فوتبال به وجود آورده است.محمدرضا میرشاه‌ ولد این کاریکاتور را در واکنش به اقدام کی روش در انتخاب لیست نهایی جام جهانی ترسیم کرده است:

 

جا‌به‌جایی‌های عجیب

لسیت اعلام شده توسط کارلوس کی روش علاوه بر خط خوردن چهره هایی چون سیدجلال حسینی ، سیدحسین حسینی ، کاوه رضایی و وریا غفوری ، نکات عجیب و جالب دیگری هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست کارلوس کی روش در یک اقدامی عجیب علی قلی زاده مهاجم سایپا را که در آخرین بازی تدارکاتی برابر ازبکستان در دفاع بازی داده بود در لیست مدافعان قرار داده است.

اما این لیست بازهم نکته عجیب دارد. کریم انصاریفرد یکی از آقای گل های لیگ یونان و مهاجم گلزن فوتبال ایران نامش در میان هافبک های تیم ملی دیده می شود. کی روش در بازی های تدارکاتی اخیر او را به عنوان یک هافبک میانی به بازی گرفت و ممکن است در جام جهانی نیز او در این پست بازی کند.

نکته عجیب دیگر اینکه اشکان دژاگه هافبک هجومی تیم ملی ایران در میان مهاجمان به تیم ملی دعوت شده است. با توجه به شناختی که نسبت به کی روش وجود دارد این اتفاق بی دلیل نبوده و او به احتمال برنامه های متفاوتی را در نظر دارد. با این وصف و با توجه به اینکه یک بازیکن باید از این جمع نیز خط بخورد تغییر و تحولات این لیست جالب تر هم می شود.

دفاع راست و دو مهره متفاوت

از دیگر نکات عجیبی که در این لیست می توان به آن اشاره کرد خط خوردن وریا غفوری است. با این وصف رامین رضاییان تنها دفاع راست تخصصی حاضر در تیم ملی است اما به نظر می رسد کی روش تصمیم دارد افراد دیگری را نیز در این پست آزمایش کند. پژمان منتظری یکی از گزینه های بازی در این پست است و شاید در بازی های تیم ملی در جام جهانی دفاع راست تیم ملی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کی روش سرمربی تیم ملی لیست 24 نفره ی کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال جهان کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم