Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@11:12:10 GMT

عکس/ نرده‌کشی در سی‌وسه پل

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۷۴۲۱

طرح نرده کشی ۲۰۰ دهنه ی پل تاریخی سی و سه پل اصفهان پس از طرح امتحانی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مشرق، این دومین ازمون و خطای نرده کشی رواق های پل است  و این طرح برای اولین بار در کل تاریخ ساخت پل اتفاق می افتد. سی و سه پل یکی از چند پل های تاریخی اصفهان است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از آن دیدن میکنند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی اصفهان زاینده رود سی و سه پل گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازدید از بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

حمیدرضا محققیان اظهار داشت: مسجد جامع عتیق اصفهان و بنای تاریخی آتشگاه از ساعت ۹ الی ۱۸، مسجد تاریخی امام(ره)، مسجد تاریخی شیخ لطف‌الله، کاخ هشت‌بهشت و بنای تاریخی منارجنبان از ساعت ۹ الی ۲۰ در ایام نوروز ۱۴۰۳ آماده خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی است.

وی افزود: فعالیت بناهای تاریخی کاخ عالی‌قاپو و کاخ چهلستون نیز به‌منظور رعایت حال گردشگران، از ساعت ۹ الی ۲۱، همچنین باغ فین کاشان از ساعت ۹ الی ۱۸.۳۰ مصوب شده است.

محققیان ادامه داد: فعالیت تمامی بناهای تاریخی همچون مسجد جامع نطنز، مسجد جامع نائین و پایاب های قنات‌های تاریخی وزوان، مزدآباد و مون نیز از ساعت ۹ الی ۱۸.۳۰ خواهد بود.

یکهزار و ۹۴۰ اثر تاریخی استان اصفهان به ثبت ملی و ۱۵ اثر شامل میدان امام(نقش جهان)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و قنات‌های وزوان ،مزدآباد و مون و نیز کاروانسراهای گز، امین آباد، مرنجاب، نیستانک، کوهپایه، گبرآباد، شیخعلی خان و مهیار به ثبت جهانی رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساعت بازدید از بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام ساعت فعالیت بنا‌های تاریخی استان اصفهان
  • ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «منطقه ۵» منطقه‌ای به وسعت یک شهر
  • اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۱۶
  • آثار ترقه از شاه‌نشین پل خواجو پاک شد
  • آثار ترقه از شاه‌نشین پل خواجو پاک‌ شد
  • میراث جهانی یونسکو در اصفهان را بشناسید
  • اصفهانِ فرهنگی در سالی که گذشت
  • زیبایی‌های گردشگری شهر اصفهان + فیلم