Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:43:32 GMT

نصیرزاده: بیش از اندازه برای باشگاه استقلال صبر کردیم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۷۵۳۶

نصیرزاده: بیش از اندازه برای باشگاه استقلال صبر کردیم

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: باشگاه استقلال بر سر انتقال داریوش شجاعیان به ما چک داده بود. می دانیم که استقلال هم مشکل مالی دارد و بخشی از پول این باشگاه در سفرهای خارجی هزینه شده است. آقای افتخاری (مدیرعامل استقلال) هم در حال تامین اعتبار است و اولویت آنها پرداخت چک ما است.

وی تاکید کرد: روز گذشته به باشگاه استقلال نامه زدیم که سه ماه از تاریخ آخرین چک شما گذشته است و ما بیش از اندازه صبر کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هم طبق معمول که به نامه ها جواب نمی دهد، پاسخ این نامه ما را نداده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش یادآور شد: من بارها با آقای افتخاری و مسئول امور مالی باشگاه صحبت کرده ام. نه تنها استقلال بلکه بسیاری از باشگاه ها مشکل نقدینگی دارند چون بودجه سالیانه آنها مصوب نشده است.

نصیرزاده در پایان در خصوص وضعیت تیم گسترش هم گفت: تا سه هفته دیگر با تمام بازیکنان و اعضای تیم تسویه حساب می کنیم.

کد خبر 4306424

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه گسترش فولاد تبریز تیم فوتبال استقلال تهران هوشنگ نصیرزاده تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی امیر قلعه نویی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم