Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه و در دیدار «محمدعلی افشانی» شهردار جدید تهران، ضمن تبریک مسوولیت جدید وی در شهرداری تهران و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت رسانی به مردم تهران، اظهارداشت: ضروری است در کنار تلاش های ضابطه مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور در این دیدار همچنین اهمیت توجه و همکاری در جهت اجرای سریعتر طرحهای بازآفرینی شهری با بازسازی بافت های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد.

شهردار جدید تهران نیز در این دیدار با تشریح سیاستهای تدوین شده و برنامه های مورد توجه در شهرداری تهران، تداوم حمایت دولت از طرحهای شهرداری تهران را خواستار شد.

ارتقای کیفی فضاهای همگانی در شهر و توسعه آنها، بهبود محیط زیست و مدیریت پسماند، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی، بازآفرینی شهری، حفاظت از بافت باغات و مباحث مرتبط با منابع مالی و درآمدی شهرداری، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992 برچسب‌ها ایسکانیوز استان خوزستان

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است