Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنا بر اظهار مهدی کشمیری، با بومی‌سازی این فناوری در داخل کشور، تولید آن از انحصار کشورهایی از جمله آمریکا و چین خارج شد.

وی افزود: اکنون با دستیابی به دانش فنی ساخت آن در کمتر از یک سال در این شرکت، قیمت آن به حدود یک‌سوم مشابه خارجی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان نیز درباره این دستگاه گفت: دستگاه بازرسی کانتینری کالا در محل ورود کانتینرها و ماشین‌های عبوری قرار می‌گیرد و هنگام عبور این خودروها از داخل سامانه، از تمام محتویات داخل کانتینر و نقاط مختلف خودرو عکس‌برداری می‌شود.

فرید نجات‌بخش خاطرنشان کرد: عکس‌برداری کامل از داخل خودرو یا کانتینر، شناسایی خودرو از روی پلاک، شناسایی راننده و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، از مهمترین قابلیت‌های این دستگاه است.

وی با بیان اینکه صد و هشتمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری اصفهان و با هدف معرفی این دستگاه، در شرکت بهیار صنعت برگزار شد، اذعان داشت: هماهنگی لازم جهت تعیین محل‌های نصب و تمهیدات لازم برای آن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بهیار صنعت سپاهان تصریح کرد: دستگاه بازرسی کانتینری کالا در حال حاضر در پاسگاه گلوگاه نایین-اصفهان نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

بومی سازی دستگاه بازرسی کانتینر کالا در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • کاگنوپل پنجره‌ای به سوی جدیدترین پیشرفت‌های علوم شناختی
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان