Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان گفت: با نزدیک شدن به تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی هنری کانون این استان نام نویسی از علاقه مندان برای شرکت  در این برنامه ها را آغاز کرد.

مهدی قربانی، محور اصلی فعالیت این کانون ها را کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه های متنوع در طول سال بیان کرد و گفت: خانواده ها می توانند تا سیزدهم خرداد با مراجعه به مراکز 60 گانه کانون استان اصفهان در  کارگاه های ویژه فصل تابستان ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت های مستمر کانون های پرورش فکری را در سه بخش فرهنگی،هنری و ادبی بیان کرد و گفت: این مراکز فرهنگی در فصل تابستان با برگزاری کارگاه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی از جمله آشنایی باقرآن، خوشنویسی،نقاشی،سفالگری،خلاقیت ادبی،نمایش عروسکی،پویانمایی،عکاسی و نجوم پذیرای کودکان و نوجوانان است.

سابقه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و هنری این گروه سنی بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی سال 1344 راه اندازی شد و عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی در این سال ها شاهد رشد،بالندگی و تکامل این نهاد تاثیر گذار بوده است.

هزار و 456 نوجوان با عضویت در 60کانون پرورش فکری کودک ونوجوان همچنین روستایی وسیار زیرنظر 42مربی آموزش های هنری را فرا می گیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کانون پرورش فکری کودک ونوجوان فصل تابستان آغاز نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان