Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:27:17 GMT

راه اندازی میز خدمت در همدان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۸۱۶۶

راه اندازی میز خدمت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان گفت: میز خدمت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تا ابتدای تیرماه سالجاری در استان راه اندازی می شود.

محمد ناصرنیکبخت درنشست آمار و شاخص های پایش و توسعه گفت: میز خدمت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تا ابتدای تیرماه سالجاری در استان راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  براساس تاکید رئیس جمهوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی، راه اندازی سامانه میز خدمت در سازمان های دولتی مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت:  راه اندازی میزخدمت از سرگردانی و مراجعات مکرر مردم به نهادهای دولتی جلوگیری می کند و به ارباب رجوع در یک محل پاسخ لازم داده می شود.

نیکبخت بیان کرد: اجرای این طرح نیارمند تدارک یکسری ملزمات از جمله ارایه آموزش، تامین محل مناسب و پیش بینی نیروهای متخص و توانمند برای حضور در این مکان ها به منظور پاسخگویی مطلوب به مردم است.

استاندار همدان گفت: نشست دبیرخانه شورای راهوری و توسعه استان به منظور بررسی راهکارهای اجرای طرح میز خدمت هفته جاری برگزار می شود.

نیکبخت تاکید کرد: برای اجرای کردن میز خدمت اول باید تعدادی نیرو توانمند پیش بینی کرده و آنها را در این باره آموزش داد.

استاندار همدان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری گفت: اجرای طرح میز خدمت باید به تمامی ادارات ابلاغ شود تا آن را اجرایی کنند.

نیکبخت افزود: باید به گونه ای اقدام کرد که مراجعه کنندگان به نهادهای دولتی دچار سرگردانی نشوند بلکه در یک مکان پاسخ سوال و درخواست خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: باید مکان پیش بینی شده برای اجرای طرح میز خدمت در استانداری به زودی تکمیل شود؛ همچنین از توان کارشناسان سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) نیز می توان برای اجرای بهینه این طرح بهره گرفت.

انتهای پیام/ج

میز خدمت در همدان راه اندازی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری میزخدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان

ایسنا/همدان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه این مرکز با تولید و کاشت نهال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشارکت می کند.

اسفندیار خزائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی همکاری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای فرهنگ سازی، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد . 

خزائی تصریح کرد:همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

خزائی گفت: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان