Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند برای درگذشت ناصر ملک مطیعی پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد میناوند بازیکن پیشین پرسپولیس برای درگذشت ناصر ملک مطیعی هنرپیشه ی سال های دور سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از آن مرحوم در اینستاگرام خود نوشت :

روحت شاد

ناصر ملک مطیعی بازیگر محبوب و مردمی سینمای ایران در سن  ۸۸ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر طی هفته گذشته به دلیل نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.

ملک مطیعی متولد سال ۱۳۰۹ در تهران بود . این بازیگر علاوه بر بازی در حدود ۱۰۰ فیلم و سریال ، سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی سینما را نیز در کارنامه داشت. وی آخرین بار در فیلم «نقش نگار» در سال ۱۳۹۲  ایفای نقش کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال جهان کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است. (مقام معظم رهبری)

دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد علامه مرتضی مطهری است که تأثیری بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

در دنیای امروز مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، که از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

بدون شک توسعه و رشد صحیح منابع انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در یک جامعه است و نقش معلمان به‌عنوان یکی از ارزشمند‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در رسیدن به این توسعه پایدار انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با همت والای این عزیزان به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن جامعه اسلامی، انسانی و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت به ویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده کنیم. 

از درگاه پروردگار متعال برای تمام معلمان و اساتید عزیز و سخت‌کوش لرستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس