Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسوول  کمیته  آمار و پردازش  اطلاعات ستاد هماهنگی  خدمات سفر کاشان گفت: بیش از 32 هزار و 500 نفر گردشگر خارجی  از ملیت های مختلف در فصل گلچینی و گلابگیری به کاشان سفر و از بناهای تاریخی نیز دیدن کردند

علیرضا عبدالله  زاده همچنین افزود: بیش از 574 هزار نفر گردشگر داخلی نیز از 23 فروردین تا پایان اردیبهشت از بناهایی تاریخی این شهرستان دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموعه باغ فین کاشان با افزون بر 410 هزار نفر بازدیدکننده در صدر فهرست بازدیدها است و خانه تاریخی بروجردی ها ، طباطبایی‌ها و عباسیان در جایگاه های بعدی قرار دارند

افزون بر هزار و 700 اثر تاریخی ارزشمند در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد تا کنون 320 اثر در فهرست آثار ملی و یک اثر در فهرست میراث جهانی ثبت شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کاشان بازدید گردشگران خارجی گلچینی گلابگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر موقوفه باغ دولت آباد یزد گفت: قریب به هزار و ۷۰۰ متر گل محمدی در باغ دولت آباد یزد کاشته و خوشبختانه حدود چهار برابر ظرفیت پیش بینی شده هم برداشت شد.

باقری افزود: نوبرانه گلاب این گل در جشنواره گلابگیری به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات فرستاده می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد هم اظهار داشت: از زمان احیای این باغ در حدود ۳۰۰ سال پیش، گلابگیری در این باغ رواج داشته و گلاب آن به عتبات عالیات فرستاده می‌شد.

علومی ادامه داد: این جشنواره‌ها نقش موثری در احیای میراث ناملوس در یزد خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان