Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت 15 روز از انفجار منزل مسکونی، آن چیزی که تلخی ماجرا را بیشتر می کند شرایط نامناسب اقتصادی این خانواده است که توان پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و شرایط سختی را سپری می کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل بیست و یکم اردیبهشت ماه یک اتفاق تلخ در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بویراحمد اعضای یک خانواده را روانه بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که طی تماس مردمی مبنی بر انفجار پیک نیک  در یک منزل مسکونی واقع در روستای “چال بنیو” ( از توابع دهستان دشت روم ) بلافاصله دو تیم تخصصی از آتش نشانی یاسوج به محل سانحه اعزام می شوند.

 در این حادثه ۷ نفر از ساکنین خانه متشکل از ۲ مرد و دو زن به همراه ۳ کودک خردسال آسیب می بییند و دچار سوختگی می شوند.

همچنین علاوه بر آسیب دیدن اعضای این خانواده، منزل مسکونی آن ها نیز دچار صدمات بسیاری شده است.

حال پس از گذشت 15 روز از این اتفاق تلخ، آن چیزی که تلخی ماجرا را بیشتر می کند شرایط نامناسب اقتصادی این خانواده است که توان پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و شرایط سختی را سپری می کنند.

از طرفی طبق برآوردهای انجام شده منزل مسکونی ان ها نیز دچار آسیب جدی شده است و نیاز به بازسازی دارد اما شرایط بد اقتصادی امکان انجام این کار را نیز به صفر رسانده است.

چهارفصل این موضوع را از طریق مسئولان مرتبط پیگیری کرده و صحت و ثقم مطالب مطرح شده توسط این فرد بررسی شد و مطالب مندرج کاملا صحیح است.

محل زندگی و داشته های وی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و او اکنون منتظر دریافت کمک برای تأمین هزینه های درمان خود و خانواده اش و همچنین بازسازی منزل مسکونی خود است.

به همین منظور افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را هرچند ناچیز هم اکنون به شماره کارت 5894631567767041 واریز نمایند. همچنین اگر قصد کمک غیرنقدی دارید می توانید از طریق شماره تلفن 07433235460 با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید.

                            انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر