Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:48:54 GMT

کشف روغن موتور قلابی در تایباد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۸۹۶۴

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: با دریافت اطلاعاتی از فعالیت فردی سودجو در زمینه توزبع روغن موتور تقلبی در یک واحد صنفی تعویض روغنی در خیابان شهید بهشتی شهر تایباد ماموران پلیس آگاهی بلافاصله این واحد را شناسایی و بازرسی کردند.

سرهنگ حسن ناگهانی افزود:در بازرسی از این واحد 154 گالن 20 لیتری روغن موتور پلمپ شده  با برچسب تقلبی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش این محموله را 210 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک متهم با 45 سال سن دراین زمینه دسنگیر و روانه دادسرا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد