Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:47:11 GMT

450هزار متر مربع از خیابان های شهر دوگنبدان آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۹۰۹۰

450هزار متر مربع از خیابان های شهر دوگنبدان آسفالت شد

گچساران- ایرنا- شهردار دوگنبدان گفت: عملیات اجرایی روکش و آسفالت 450 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر از سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

مسعود ظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این حجم کار ،چهار هزارو 900 تن قیر استفاده شده است.
وی ارزش ریالی این میزان قیر را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان آسفالت، روکش و لکه‌گیری در مناطق مختلف این شهر انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظفری ابراز کرد: این میزان آسفالت بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان که بیش از 27 سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته بود انجام گرفت.
وی عنوان کرد: این عملیات بیشتر در مناطقی از جمله شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه به سمت فلکه سرباز، گلستان، 108 دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در 2مسیر رفت و برگشت روکش آسفالت انجام گرفت.
وی ادامه داد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران آسفالت شده است.
ظفری گفت: با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.
ظفری افزود: آسفالت و هدایت آب های سطحی، ساماندهی معابر، زیرسازی، پیاده رو سازی و ساماندهی ورودی های شهر از اقدامات مهم مدیریت شهری دوگنبدان در سالجاری است.
در شهر دوگنبدان با 690 هکتار مساحت یک میلیون و 296 هزار متر مربع فضای سبز و21 پارک عمومی با بیش از 150 هزار متر مربع وجود دارد.
دوگنبدان حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد.
/1662/2082

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معابر دوگنبدان آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز