Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - وزیر کشور با رد برخی ادعاهای رسانه ای در خصوص کنگره جمعه شب حزب اعتماد ملی، تصریح کرد: مسائل پیش آمده در این جلسه هیچ ارتباطی به وزارت کشور نداشته و کاملا درون حزبی بوده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور «سید رمضان شجاعی کیاسری» رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در تشریح جلسه امروز -شنبه- شورای معاونان وزارت کشور افزود: رحمانی فضلی وزیر کشور در این جلسه با بررسی روند اقدامات در ذیل ابلاغ بخشنامه گفت و گوی سیاسی، خواستار ورود جدی تر و فعالانه تر استانداری ها در این موضوع شد و همچنین از احزاب و گروه های سیاسی خواست تا مشارکت جدی تری در این عرصه در استان ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل از دستور وزیر کشور برای اعمال پیشگیری جدی از ورود غیر مجاز اتباع خارجی به کشور خبر داد و گفت: وزیر کشور در این جلسه تاکید کرد، با همکاری وزارت خارجه اتباع خارجی غیرمجاز حاضر در کشور، شناسایی و به کشور خود عودت داده شوند.
وی اظهار داشت: رحمانی فضلی همچنین از استانداری تهران خواست، در همین راستا با سازمان بهزیستی و شهرداری همکاری های لازم را دنبال کنند تا موضوع تکدی گری اتباع پاکستانی و دیگر آسیب های موجود در این زمینه، برطرف شوند.
شجاعی کیاسری بیان کرد : در این جلسه، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور بر اساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان امور اجتماعی کشور، ناظر بر تعدد حضور اتباع غیرقانونی خارجی در کشور و مشکلات ایجاد شده برای هر دو کشور از این رهگذر دستور داد همه تدابیر لازم برای پیشگیری کامل از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور به کار گرفته شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور افزود: در نشست امروز شورای معاونین وزارت کشور، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور مکلف شد، در تعامل با شهرداران کلان‌شهرها، ضمن بررسی آسیب‌های اجتماعی موجود، تصمیمات مشترک لازم در راستای حل معضلات و مشکلات در این عرصه را با همکاری شهرداری ها اتخاذ کند.
شجاعی کیاسری گفت: وزیر کشور همچنین از سازمان امور اجتماعی خواست در مسیر تعامل یادشده، مساعدت و همکاری ممکن را با شهرداری ها به عمل آورد.
سیام**3070**1449

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی وزارت کشور کنگره حزب اعتماد ملی اتباع غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان