Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه21 از راه اندازی بورس قطعات یدکی خودرو در بافت صنعتی این منطقه تا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رحمانی شهردار این منطقه در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به اینکه بخش عمده ای از منطقه21 به بافت نظامی و صنعتی تعلق دارد، گفت: قسمت عمده بافت صنعتی منطقه مربوط به کارخانه های عظیم خودروسازی است و به همین دلیل بسیاری از مردم از اقصی نقاط کشور برای تهیه خودرو وارد منطقه می شوند، در عین حال برای خرید لوازم یدکی خودرو مجبوراند به مرکز شهر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این امر موجب افزایش ترافیک و تردد غیرضرور در پایتخت می شود، افزود: به همین دلیل در قالب یک پروژه مشارکتی با بخش خصوصی درصدد هستیم تا با راه اندازی مجموعه ای عظیم در بافت صنعتی منطقه، بورس قطعات یدکی خودرو را در منطقه 21 راه اندازی کنیم.

به گفته رحمانی راه اندازی مجموعه بازارهای قطعات خودرو در مراحل اولیه اجرا است و در بازه زمانی حداقل دو ساله اجرا می شود.

شهردار منطقه21 در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی اپلیکیشن جمع آوری زباله خشک اشاره کرد و گفت: در این سیستم که مانند اسنپ عمل می کند، شهروندان با نصب اپلیکیشن روی گوشی های همراه درخواست خود را برای جمع آوری زباله خشک اعلام می کنند و پس از آن پیمانکاران مورد تایید شهرداری با مراجعه به درب منزل شهروند زباله را دریافت می کنند.

رحمانی ادامه داد: سامانه رفتار شهروندان در زمینه زباله خشک نشان می دهد که با اجرای آزمایشی این طرح جمع آوری زباله خشک ار روزی 2 تن به 9 تن افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا با اجرای این طرح به طور تدریجی نقش زباله گردها را کم رنگ کنیم، تصریح کرد: البته این امر به معنای حذف این افراد نیست، چراکه معیشت این گروه در گرو جمع آوری زباله است؛ به همین دلیل قرار است افراد زباله گرد توسط پیمانکاران شهرداری جذب و در ایستگاه های پسماند مشغول به کار شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو ترافیک پایتخت بخش خصوصی زباله شهرداری شهروند منطقه 21 قطعات یدکی خودرو حسن رحمانی پروژه مشارکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت

وحید مثمری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت گفت: در راستای اهمیت ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که جزء منویات مقام معظم رهبری است، نسبت به کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در محدوده لندفیل سراوان اقدام کردیم.

او افزود: نهال‌های کاشته شده در این منطقه که محل دفن زباله نیز محسوب می‌شود، از گونه‌های زربین، سرو نقره‌ای و کاج تدا بوده است.

منطقه سراوان در ۱۷ کیلومتری رشت در جوار جنگل‌های هیرکانی نزدیک به ۴ دهه میزبان دپو و دفن زباله این شهر و چند شهرستان دیگر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • خرید لوازم یدکی بی ام و