Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@23:08:02 GMT

استاد تفرقه افکن دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۹۸۹۰

استاد تفرقه افکن دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان تعلیق شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: استاد این دانشگاه که به مقدسات دینی اهل سنت زاهدان هتاکی کرده بود، تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سلطانعلی میر درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر صحبت های یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد زاهدان و هتک حرمت وی به مقدسات دینی اهل سنت زاهدان، گفت: شب گذشته با هماهنگی های صورت گرفته میان شورای تامین استان، فرمانداری، بزرگان طوایف اهل سنت و جانشین امام جمعه مسجد زاهدان، جلسه ای تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه اول هیات رسیدگی به تخلفات با حضور نماینده شورای تامین نیز شب گذشته برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد زاهدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های دانشگاه آزاد و دادستان استان، این استاد هتاک تحویل مقامات قضایی شد.

سلطانعلی میر خاطرنشان کرد: به محض پخش این فیلم، موضوع به دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد گزارش شد و وی دستور داد در اولین فرصت موضوع بررسی و هیات رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی تشکیل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد، ساعتی پیش دومین جلسه هیات رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در خصوص این استاد برگزار و حکم تعلیق وی صادر شد.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد زاهدان خاطرنشان کرد: این موضوع همچنان در دست پیگیری است و دستگاه قضایی نیز موضوع را بررسی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد همواره به اتحاد شیعه و اهل تسنن تاکید دارد و به این موضوع توجه می کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دو روز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه‌چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون خانم‌ها هستند که این مسئله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین‌تر می‌کند.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به‌دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تأمین آرامش داوطلبین از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.

وی تأکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت‌رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد