Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه ای بر اخوت و برادری خود با ملت عزیز و غیور سیستان و بلوچستان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا

ملت عزیز و غیور سیستان و بلوچستان

در پی انتشار کلیپ پخش شده در خارج از محیط دانشگاه منسوب به یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که متأسفانه باعث عدم انسجام و همدلی می شود، با تأسی به تعبیر زیبای پیامبر اسلام (ص) درباره حفظ وحدت و همدلی که امت ایشان را امتی متحد، معتدل و با پشتوانه‎ای ناب می داند، بر خود واجب دانسته تا با اندیشه و درایت در مسیر تحقق وحدت، اخوت و برادری که از راهبردهای اساسی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید آموزه های دین مبین اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی و مکتب مترقی سرلوحه اعمال، رفتار و اظهارنظرهای افراد است، حفظ وحدت شیعه و سنی که مایه رحمت برای ایستادگی جلوی معاندین نظام است بر همگان لازم الاجراست. لذا بایستی دست در دست یکدیگر، برای جلوگیری از تفرقه، یکپارچگی خود را اعلام نموده، از منظر آنان که در پرتو وحدت در تمام اعصار و قرون اقتدار امت اسلامی را می خواهند و در راس آنها در نظام جمهوری اسلامی ایران مقام عظمای ولایت پرچمدار این اقتدارند. اساتید دانشگاه اعم از شیعه و سنی با ایمان به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی انقلابی، ارزشی و باعزت است، با حفظ حرمت به اندیشه و اعتقادات امت اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت دانشگاه، قوه محترم قضائیه، نیروهای معزز امنیتی و قضائی استان در امر پیگیری و برخورد قاطع، سریع و اندیشمندانه با استاد مذکور، هرگونه اقدام تفرقه افکنانه از هر سو، با هر نیتی را محکوم نموده و در عصر رسالت برخود واجب دانسته، تا در کنار همه بزرگوارانی که احساساتشان و اعتقاداتشان جریحه دار شده است برای جلوگیری از تفرقه همگام باشند.

در پایان این بیانیه را به کلام گوهر بار مقام معظم رهبری آذین بسته که در راستای تحکیم وحدت مسلمین چنین فرمودند:

«همه احاد مردم، مخصوصاً علما و فضلا و گویندگان و دانشمندان و افراد صاحب نفوذ بایستی وحدت را گرامی بدارند و این مساله را به عنوان یک شعار مهم جمهوری اسلامی نگه دارند.»

و من الله التوفیق

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان