Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@13:23:10 GMT

پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۰۰۶۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برای بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار یک گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) برنامه‌های شب‌های قدر را به صورت زنده در تلویزیون پوشش خواهد داد.
ابوالفضل معصومی فر افزود: رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر مکان‌های ویژه‌ای را پیش بینی کرده است تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها بصورت مطلوب منعکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امامزاده اسماعیل (ع)، مسجدالنبی (ص) و هیئت مکتب الزهرا (س) مکان‌هایی هستند که برای استقرار تیم رسانه‌ای رادیو قزوین پیش بینی شده اند.
معصومی فر در ادامه به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در این مرکز اشاره کرد و گفت: سیما و صدای مرکز قزوین برای این شب‌ها برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی کرده اند که متشکل از بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده‌ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیالی قدر مبارک رمضان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به عمر دو ساله صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، از اعتبار ۹ همتی برای این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مهدی ناصحی در نشست خبری «روز بیماران خاص و صعب‌العلاج» که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲ سال از عمر صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد. هنگامی که این صندوق ایجاد شد، میزان بودجه تخصیص یافته معادل ۵ همت (۵هزار میلیارد تومان) بود و در سال گذشته به ۷ همت رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میزان بودجه تخصیص یافته صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری معادل ۹ همت است.

ناصحی با بیان اینکه موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در کانون توجه قرار گرفته است، افزود: دولت و وزارت بهداشت به موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج توجه کرده‌اند و بیمه‌های پایه در جهت پوشش خدمات گام برداشته‌اند. حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد اما از شالکه بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره بیماری‌های تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گفت: ۱۰۷ گروه از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش قرار دارند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!