Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مديرکل تامين اجتماعي استان بوشهر گفت: براي حمايت از کالاي ايراني و اشتغالزايي همزمان با سراسر کشور طرح بخشودگي جرائم بيمه اي کارفرمايان در اين استان آغاز شد.

به گزارش ايرنا، يونس خسرواني روز شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: تامين اجتماعي در تمامي شعبه هاي اين سازمان در کشور طرح بخشودگي جرائم بيمه اي کارفرمايان خوش حساب آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: کارفرمايان واجد شرايط براي بخشودگي بدهي هاي بيمه اي قطعي شده اسفندماه 1395 تا 10 تيرماه سال جاري مهلت دارند درخواست خود را براي استفاده از مزاياي بخشودگي جرائم بيمه اي به شعب تامين اجتماعي استان ارائه دهند.
خسرواني ادامه داد: طرح بخشودگي جرائم بيمه اي کارفرمايان خوش حساب شامل کارفرمايان کارگاه هاي معدني، توليدي، خدماتي و صنعتي و اشخاص حقيقي و حقوقي است.
مديرکل تامين اجتماعي استان بوشهر بيان کرد: شهرداري ها، دهياري ها و ساير سازمان ها و کارفرماياني که بدهي بيمه اي به سازمان تامين اجتماعي دارند و مشمول استفاده از شرايط اين طرح هستند، مي توانند با مراجعه به شعبه هاي تامين اجتماعي استان، از مزاياي طرح بخشودگي جرايم بيمه اي بهره مند شوند.
7212/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی