Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@11:15:48 GMT

تصمیم کی‌روش در مورد وریا غفوری مشابه قبلی داشت!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۰۹۱۸

ساعت 24- بزرگ‌ترین سئوالی که ذهن اهالی فوتبال را پس از اعلام لیست ۲۴ نفره کی‌روش برای اعزام به جام جهانی مشغول کرد، دلایل خط خوردن وریا غفوری و سید جلال حسینی از این لیست بود.

خط خوردن وریا غفوری از لیست نهایی اعزام به جام جهانی یکی از غیر قابل پیش بینی‌ترین تصمیمات جنجالی بود که کی‌روش در طول حضورش در ایران گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزرگ‌ترین سئوالی که ذهن اهالی فوتبال را پس از اعلام لیست ۲۴ نفره کی‌روش برای اعزام به جام جهانی مشغول کرد، دلایل خط خوردن وریا غفوری و سید جلال حسینی از این لیست بود.

هجمه وارد شده علیه سرمربی تیم ملی باعث شد تا او خیلی زود طی مصاحبه‌ای در راستای روشن سازی افکار عمومی دلایل کشیده شدن قلم قرمز روی نام این دو بازیکن و البته سید حسین حسینی را بدهد. کی‌روش در باره حسینی‌ها دلایلی آورد و یکی را برای جام جهانی مسن دانست و برای دیگری نیمکت نشینی بعد از رکوردشکنی را عامل خط خوردن دانست.

سرمربی تیم ملی برای خط زدن روی نام غفوری دلیل جالبی داشت. کی روش عنوان کرد تغییر پست، اصلی‌ترین عامل خط خوردن غفوری از تیم ملی بود. وی در بخشی از مصاحبه‌اش عنوان کرد که به غفوری این هشدار را داده بود و به وی گفته بود با مربی ات صحبت کن و به او بگو باید دفاع راست بازی کنی تا برای حضور در تیم ملی شانس داشته باشی.

نگاهی به گذشته‌های نه چندان دور نشان می‌دهد کی‌روش در این نوع رفتار و دستور دادن به برخی بازیکنان بی سابقه نبود. اواخر فصل گذشته و زمانی که امید ابراهیمی با مصدومیت از ناحیه عضله زیر شکم مواجه شده بود، کی‌روش به این بازیکن ملی پوش فشار می‌آورد که درمانش را در کمپ تیم ملی دنبال کند در حالی که ابراهیمی بیشتر تمایل داشت تحت نظر تیم پزشکی استقلال درمان شود.

هنگامی که استقلالی‌ها برای بازی با العین آماده می‌شدند دستور جدیدی از کی روش برای امید ابراهیمی صادر شد و به وی گفت: حالا که تحت نظر تیم پزشکی استقلال درمان کردی حتما باید برای این تیم مقابل العین بازی کنی در غیر اینصورت از تیم ملی خط خواهی خورد.

البته امید ابراهیمی هرگز در آن بازی به میدان نرفت، چون مصدومیت او به گونه‌ای بود که شرایط بازی را نداشت. اما استرسی که برای ابراهیمی ایجاد شد و آن استرس به تیم استقلال هم منتقل شد بی تاثیر در نتیجه عجیب (۶ بر ۲) ثبت شده در آن بازی نداشت.

البته امید ابراهیمی که مدتی در ترس و هراس دعوت به تیم ملی قرار داشت نهایتا به جمع مردان ملی پوش بازگشت. اما او نیز قرار گرفتن بین تیم باشگاهی و تیم ملی را در مقطعی از دوران فوتبالش به این شکل تجربه کرده است. مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر فردی در استان برای تولیدکنندگان مشکلی بوجود آورده که روند کارشان را با چالش مواجه کند، حتما او را به مردم معرفی خواهم کرد.

 حجت الاسلام‌ والمسلمین‌حبیب الله غفوری، امروز(۸ اردیبهشت) در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مستکبران عالم تحریم شده و روز به روز هم به تحریم‌ها اضافه می‌شود، افزود: تنها کشوری هستیم که پرچم استقلال و آزادی را در دنیا بلند کرده‌ و با عزت و اقتدار روی پای خود ایستاده‌ایم و اکنون در بخش‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ و به خودمان متکی هستیم.

غفوری با بیان اینکه امروز در عرصه‌های بسیار پیچیده در دنیا حرف برای گفتن داریم و به رغم تحریم‌ها از قدرت‌های اقتصادی منطقه هستیم، ادامه داد: خیلی‌ها یادشان هست که در سال آخر جنگ تحمیلی با کسری بودجه گسترده و تعطیلی بسیاری از صنایع مواجه بودیم، اما با تکیه بر توان داخلی و بدون کمک‌های بین‌المللی کار را شروع کردیم و به پیشرفت‌های خوبی هم رسیدیم.

غفوری در ادامه اشاره‌ای هم به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری داشت و گفت: برای تحقق شعار سال لازم است مسئولین در هر منطقه و بخش، شهر، شهرستان و استانی با توجه به زیست بوم منطقه و اقتضائات آن پای کار آمده و برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشند.

 وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت‌های استثنایی استان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف از جمله اقلیم چهار فصل و نیز همجواری با کشور عراق، باید در جهت تحقق شعار سال اقدامات راهبردی در استان انجام شود تا هم نرخ بیکاری استان کاهش یابد و هم اینکه کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی بتواند سهم خود را در توسعه کشور ایفا کند.

غفوری اشاره‌ی هم به گلایه‌مندی تولیدکنندگان از برخی مسئولین استانی و نیز بروکراسی اداری پیچیده داشت و گفت: از ابتدای ورودم به کرمانشاه با تعدادی از تولیدکنندگان مواجه شده‌ام که مدعی شده‌اند برای انجام امورات خود  در دستگاه‌های اجرایی استان با مشکل مواجه می‌شوند که اصلا پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه مانع‌تراشی سر راه فعالیت تولیدکنندگان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد:  اگر فردی در استان برای تولیدکنندگان مشکلی بوجود آورده که روند کار آنها را با چالش مواجه کند، حتما او را به مردم معرفی خواهم کرد.

غفوری در ادامه با اشاره به تفاوت نگاه‌ها به نیروی کار در کشور ما با سایر نقاط دنیا، اظهار کرد: دنیا به نیروی کار و کارگر به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند و تا حدی برای نیروی کار احترام قائل است که منافع نظام سرمایه‌داری را با خود به همراه داشته باشد که این نگاه در اسلام به هیچ عنوان وجود ندارد. در ایران اسلامی هم به تاسی از آموزه‌های دین اسلام به جامعه کارگری به عنوان نیرو و اساس کار نگاه می‌شود و حفظ کرامت انسانی بیش از هرچیز دیگری در اولویت است.

غفوری تاکید کرد: در هیچ جای دیگری در دنیا توجه به کرامت انسانی در حد و اندازه‌ای که در کشور ما برای کار و کارگر وجود دارد، دیده نمی‌شود و مایه افتخار است که کارفرماها در نشست‌های استانی و ملی بیش از اینکه به مسائل مربوط به کارفرمایی ورود کنند، دغدغه کارگران را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود