Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان، با اشاره به نشست های کارشناسی با مدیران صدا و سیما گفت: ‏امیدوارم که با حمایت خانم ابتکار معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهور، نمایندگان محترم مجلس و سایر مسئولان، امکان ‏پخش مسابقات بانوان از صدا و سیما فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این حق طبیعی نیمی از جامعه است که بیننده موفقیت های فرزندان و هم وطنان خود از ‏مسیر رسانه ملی باشند؛ امیدوارم مذاکرات و رایزنی ها با مدیران صدا و سیما ثمر بخش باشد و علاوه بر ترویج ورزش بانوان، ‏امکان بهره مندی از امتیازات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن برای ورزش بانوان فراهم شود.‏
محمدیان گفت: مهمترین رویداد پیش رو، بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا است که مسئولان صدا و سیما اعلام کرده اند امتیاز ‏پخش تمامی رقابت ها را خریداری کرده اند و مشکلی برای پخش مسابقات 107 بانوی شرکت کننده ایران وجود ندارد.‏

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد

به گزارش جماران؛ سینا کلهر سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نوشت: 

ای دریغ از .... ای دریغ از..... ای دریغ از..... درس نگرفتن از تجربه ها، آزمودن دوباره آزموده ها، ضایع شدن اصول، از دست رفتن فرصت ها و... زخم هایی که در روح و روان و جان ها می ماند و کهنه می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم