Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: در کمیته فرهنگی بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم شاهد ارایه ورک شاپ های مختلفی هستیم که هرشب با حضور یکی از اساتید برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در کمیته فرهنگی بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم شاهد ارایه ورک شاپ های مختلفی هستیم.

بر این اساس، یکی از این ورک شاپ ها هنر خوشنویسی است که هر شب یکی از اساتید خوشنویسی در این ورک شاپ حضور پیدا کرده و بین پنج تا 10 اثر را خلق می کند که نهایتا آثار خوشنویسی، تذهیب، قطعه بندی و نهایتا تبدیل به تابلو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنر بعدی تلفیقی از منبت، معرق و مشبک است که سبکی انحصاری به شمار می آید. این هنر برای اولین بار به صورت چند بعدی در هنر منبت به نمایش گذاشته می شود.

ورک شاپ این هنر برای اولین بار در حال برپایی است و استاد فضل الله فیضی هر سه روز یک اثر را خلق می کند.

یکی دیگر از ورک شاپ های کمیته هنری، هنر نگارگری است که استاد محرمی هر شب نقاشی ایرانی با رویکرد قرآنی را در این ورک شاپ ها به نمایش می گذارد.

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم مجلس دولت خبرگزاری شبستان شیراز نمایشگاه قرآن مسجد آمریکا کمیته هنری ورکشاپ مصلی تهران نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود، اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی
  • آغاز به کار «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران/حمایت ویژه صندوق اعتباری هنر از هنرمندان خوشنویس
  • حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود