Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@08:04:37 GMT

مرگ یک زن حین عمل زیبایی ساکشن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۱۲۵۶

مرگ یک زن حین عمل زیبایی ساکشن

به گزارش پارس نیوز، 

ساعت 14:53 روز گذشته مأموران کلانتری 148 انقلاب‌ اسلامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن چهل و سه ساله‌ای حین عمل در یک کلینیک در محدوده استحفاظی این کلانتری به کام مرگ فرورفته است.

بنابر اعلام مأموران، این زن برای عمل ساکشن به این کلینیک مراجعه کرده، حین عمل حالش وخیم شده و جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قتل قتل پارس پارس نیوز عمل زیبایی ساکشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث : نخستین حادثه ساعت ۱۱ صبح جمعه بیست و چهارم فروردین ماه به قاضی امیر حسین عیلمردان بازپرس جنایی تهران اعلام شد. مقتول مردی جوان بود که از ناحیه کمر هدف ضربه چاقویی قرار گرفته و جان باخته بود. به دستور بازپرس جنایی، ‌تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد که روز حادثه، دو مرد که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند مقابل درمانگاهی در جنوب شرق تهران توقف کردند.

آنها مرد زخمی را که روی موتور بود، به مقابل درمانگاه برده و در خیابان رهایش کردند. سپس هر دو سوار بر موتور شده و گریختند. پرسنل درمانگاه، مرد مجروح شده را به داخل درمانگاه بردند و تلاش برای نجات او را آغاز کردند اما وی به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد. به دنبال این حادثه، تیم جنایی تحقیقات خود را برای کشف اسرار این حادثه مرگبار آغاز کرده اند.

دومین حادثه شامگاه جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز مردی جوان بود. وی در یک کارگاه ساختمانی واقع در غرب تهران کار می کرد و با همکارانش در حال حفر یک چاه بود. به گفته شاهدان، ناگهان کارگر جوان به داخل چاه سقوط کرده و جانش را از دست داد. در این شرایط تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی آغاز شده و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

کد خبر 843951 برچسب‌ها درمان درمانگاه قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز
  • چادری که به مطب تبدیل شد؛ جنگ به روایت دندانپزشک فلسطینی
  • آیا سلول درمانی CAR-T می تواند پیوند کلیه را بهبود بخشد؟