Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس دیگر قطعی است. خبری که امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، مسلمان اولین ستاره ای نیست که در فهرست خروج برانکو ایوانکوویچ قرار می گیرد. او در سه سال و سه ماهی که در پرسپولیس بوده چندین بازیکن را به سمت درب خروجی هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عباس‌زاده

عباس زاده خیلی زود از چشم برانکو افتاد. او در همان روزهای ابتدایی حضور برانکو وارد لیست سیاه شد و پادرمیانی ها در این سالها جواب نداد.

پیام صادقیان

ستاره‌ای که با اعتراض روی نیمکت و گزارش کریم باقری با اخراج برانکو روبرو شد. صادقیان هم برای بازگشت خیلی تلاش کرد اما همیشه چراغ قرمز بود.

فرناندو گابریل

گابریل برزیلی محبوب هواداران در پایان لیگ پانزدهم از پرسپولیس رفت. در بازی با سپاهان به تعویضش با پیام صادقیان اعتراض کرد و دیگر با وجود نیاز مبرم پرسپولیس در برنامه های برانکو قرار نگرفت.

 رامین رضاییان

در پایان لیگ پانزدهم به شکل عجیبی غیبش زد و حتی جواب تماس برانکو را هم نداد. وقتی با اصرار مدیریت در اواسط  لیگ شانزدهم به تیم اضافه شد، مورد غضب برانکو قرار گرفت. در دبی با علیپور درگیر شد، برانکو او را اخراج کرد و علیپور را نگه داشت تا آقای گل شود.

محسن مسلمان

مهندس پرسپولیس بود اما در اواسط فصل به یک باره از چشم پروفسور افتاد. در بیشتر بازی ها حتی تعویض سوم هم نبود. دسته گل مشترکش با مترجم برانکو تمامی راه های بازگشت را بست.

سایر بازیکنان

در این میان بازیکنان دیگری هم  بودند که هرچند از پرسپولیس جدا شدند اما برانکو هم مخالفتی با جدایی آنها نشان نداد و تلاشی برای ماندن آنها در جمع سرخپوشان نشد. امید عالیشاه، احمد نوراللهی، ساسان انصاری، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی و محمد نوری، نفراتی بودند که برانکو در مقابل جدایی‌شان مقاومت نکرد.

 

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی برانکو ایوانکویچ محسن مسلمان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، لونین شرایط عجیبی را در فصل جاری تجربه کرده است. بعد از مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، او در سه بازی گلر فیکس رئال شد تا اینکه از بازی با سلتا ویگو، کپا جای او را گرفت. برای هفته ها کپا گلر ثابت رئال شد ولی با مصدومیت او لونین به دروازه برگشت و دیگر آن را از دست نداد. 

گلر اوکراینی که از سال 2018 در عضویت رئال است، بی نظیر کار کرد و دیگر اجازه نداد کپا دروازه رئال را پس بگیرد.

قرارداد لونین با رئال تا 2025 اعتبار دارد و بعد از بازی های درخشان، رئال به او پیشنهاد تمدید داده اما طبق ادعای مارکا، لونین هنوز برای پاسخ مثبت به آن تردید دارد. او که اخیرا با ژرژ مندس پرتغالی به عنوان ایجنت قرارداد بسته، ابتدا می خواهد همه جوانب را در نظر بگیرد و پس از مشورت با مندس جواب بدهد. 

نباید فراموش کرد که او در واقع گلر دوم رئال است و با بهبود مصدومیت کورتوا، گلر بلژیکی دوباره به دروازه باز خواهد گشت، هرچند بعد از بازی های درخشان لونین، بسیاری از خود می پرسند، آیا واقعا لونین شایسته نیمکت نشینی است یا رئال باید همچنان او را درون دروازه حفظ کند.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده