Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:09:26 GMT

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۱۴۸۹

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان دشتی با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه فرهنگی و اقتصادی هزینه های گزافی پرداخت می کند، اظهار داشت: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

نادری بیان کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح مدارس توسط آموزش و پرورش و ارشاد شهرستان صورت گرفته است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

وی خاطر نشان کرد: این نظام با خون هزاران شهید حفظ شده وضروری است با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حفظ این نظام کوشا باشیم.

کد خبر 4306759

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی شهدا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند خرم آباد مشهد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست برخط ایده پردازی با موضوع راهکارهای ترویج گفتمان مقاومت در جامعه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور عباس بازدار کنشگر و فعال حوزه بین الملل و زینب شریعتمدار ایده‌پرداز و فعال حوزه بین الملل توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار می‌شود.

نشست مذکور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6098036 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است