Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:25:01 GMT

دیدار ایران مقابل استرالیا در ست اول آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۱۵۰۴

دیدار ایران مقابل استرالیا در ست اول آغاز شد

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان از ساعت ۱۷ به وقت محلی در سالن کیندآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف تیم استرالیا رفت.

خبرگزاری فارس:تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های به مصاف استرالیا رفت.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان از ساعت ۱۷ به وقت محلی در سالن کیندآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف تیم استرالیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و مهدی مرندی آغاز کرد.
قضاوت این مسابقه هم برعهده زنوویچ از روسیه و پاول بورکوویچ از لهستان بود.

شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی باید برابر ژاپن قرار بگیرند؛ ژاپن در بازی اول موفق شد استرالیا شکست دهد و در دومین مسابقه باید به مصاف فرانسه برود.
تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۸ ششمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شود، در حالی تجربه می‌کند که هدایت تیم ایران را ایگور کولاکوویچ برای دومین سال متوالی در این رقابت‌ها بر عهده دارد.

ملی پوشان ایران در پنج دوره گذشته این رقابت‌ها با خولیو ولاسکو (۲۰۱۳)، اسلوبودان کواچ (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵)، رائول لوزانو (۲۰۱۶) و کولاکوویچ (۲۰۱۷) به میدان رفتند. تیم فرانسه با دو طلا، یک نقره و یک برنز در زمره پرافتخارترین تیم‌های لیگ ملت‌های قرار دارد.
تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند و تیم‌های استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان در سال ۲۰۱۸ سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دارند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از چهارم خردادماه شروع می‌شود و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (یکم تا سوم تیرماه) میزبان تیم‌های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی در تهران است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RKH

منبع: فردا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران استرالیا لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد