Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:11:52 GMT

38 میلیارد دلار قرارداد در همایش سن پترزبورگ امضا شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۱۵۷۵

38 میلیارد دلار قرارداد در همایش سن پترزبورگ امضا شد

مسکو - ایرنا - مشاور رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ قراردادهایی به مجموع ارزش 38 میلیارد دلار امضا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از تاس، آنتون کوبیاکوف که معاونت کمیته برگزاری بیست و دومین همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ را نیز بعهده دارد روز شنبه به خبرنگاران گفت: در مجموع 550 قرارداد به مجموع ارزش 2 هزار و 365 میلیارد روبل (معادل 38 میلیارد دلار) در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام روس تصریح کرد: این رقم شامل قراردادهای آشکار است و قراردادهایی که ازنظر تجاری محرمانه هستند شامل این رقم نمی شود.
کوبیاکوف خاطرنشان کرد: تعداد قراردادها در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ هر سال افزایش می یابد.
مشاور رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت که حدود 17 هزار نفر از 143 کشور در همایش سن پترزبورگ شرکت کردند.
مقام روس با بیان اینکه به اصطلاح تحریم عادت کرده ایم، افزود: اما همایش سن پترزبورگ وضعیتی برعکس داشت. شرکت کنندگان در همایش اعلام کردند که روسیه کشور فرصت ها است و کشورهای جهان را به یکدیگر پیوند می دهد.
کوبیاکوف همچنین خاطرنشان کرد که بزرگترین هیات در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ هیات آمریکا بود که بیش از 500 عضو داشت. نمایندگان بیش از 140 شرکت امریکایی در همایش شرکت داشتند.
پس از آن در مکان های بعدی از لحاظ تعداد اعضا، هیات های ژاپن و فرانسه قرار داشتند.
بیست و دومین همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ روز پنجشنبه آغاز بکار کرد و امروز شنبه به پایان رسید.
در این همایش نمایندگان بیش از 140 کشور جهان شرکت داشتند.
در حاشیه این همایش اقتصادی، نشست رسانه های جهان برگزار شد که مدیران خبرگزاری های مطرح دنیا در آن به گفت وگو و اظهار نظر پرداختند.
سیدضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز از میهمانان افتخاری این کنفرانس بود که با عنوان «آینده روزنامه ها در مواجهه با چالش های نوین» برگزار شد و در آن سخنانی را بیان کرد.
اروپام*391*3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد همايش سن پترزبورگ قرارداد امضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال