Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراوه‌تپه گفت: واژگون یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر جاده مراوه‌تپه به اینچه‌برون, ۱۱ مصدوم در پی داشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشت. ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ استانها گلستان نظرات

رحمان بردی اوزونی دوجی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان مراوه‌تپه اظهار داشت: حوالی ساعت 18 عصر مینی‌بوسی در مسیر بین مراوه‌تپه به اینچه‌برون واژگون شد که 11 نفر مصدوم و زخمی شدند که همه به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع اورژانس, 3 دستگاه آمبولانس از مراوه‌تپه و قازانقایه به محل اعزام شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: از این 11 نفر، 4 نفر به بیمارستان شهید مطهری اعزام شدند که 3 نفر از این تعداد ضربه به سر و یک نفر از ناحیه کمر مصدوم شدیدی داشتند.

اوزونی دوجی تاکید کرد: بقیه مصدومان به بیمارستان مراوه تپه اعزام شدند و با توجه به مصدومیت جزئی, به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراوه‌تپه یادآور شد: حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است و خوشبختانه این حادثه, تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره

گردشگری که در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، ساعت ۱۶:۰۵ روز بیست‌وهشتم فروردین در پی تماس مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد ۶۷ ساله در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بلافاصله تیم امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

نجات گران اعزامی‌پس از پیمودن مسافتی سخت و صعب‌العبور و دسترسی به مصدوم ۶۷ ساله که بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده بود، گردشگر مصدوم را تثبیت و اقدامات اولیه امدادی را روی وی انجام دادند.

نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای مردمی این گردشگر مصدوم شده را به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745308

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت