Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ همه شرايط و امکانات براي بازيکنان مهيا است تا بتوانيم نتيجه خوبي را در جام جهاني کسب کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، وحيد اميري بازيکن تيم ملي فوتبال ايران در خصوص شرايط تيم ملي ايران در اردوي ترکيه اظهار داشت: خدا را شکر شرايط اردو بسيار خوب است هر آنچه مورد نيازمان بود در اختيارمان گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زماني که از خواب بلند مي‌شويم تا زمين تمرين يک دقيقه هم فاصله‌اي ندارد و اين نشان مي‌دهد همه شرايط براي بازيکنان مهيا است. در اين چند روزه تمرينات خوبي را پشت‌سر گذاشته‌ايم، اميدوارم مردم ايران ما را دعا کنند تا ان‌شاءالله سربلند شويم و دست پر از جام جهاني روسيه برگرديم.
وي در پايان در خصوص بازي تدارکاتي مقابل ترکيه اظهار داشت: ترکيه تيم بسيار بزرگي است و مي‌تواند به تيم ملي ايران در مسير جام جهاني کمک بکند. اميدوارم از اين بازي نهايت استفاده را ببريم و بتوانيم در جام جهاني نتيجه خوبي را کسب کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود