Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@05:58:48 GMT

سومین نمایشگاه علوم قرآنی در شهرکرد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۲۲۶۲

سومین نمایشگاه علوم قرآنی در شهرکرد گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: سومین نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی امروز شنبه ۵ خرداد طی آئینی با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (5 خرداد) در آئین گشایش نمایشگاه قرآن و کتب قرآنی در فرهنگسرای شهرکرد که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپاشده است گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای بهره گیری از آموزه های انسان ساز قرآن کریم است و نمایشگاه علوم قرآنی در همین راستا برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نشر و ترویج فرهنگ معارف ناب قرآن در بین اقشار مختلف جامعه را مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه دانست و افزود: تلاش می شود با اجرای برنامه های فرهنگی و برپایی نمایشگاه ها بتوان آموزه های قرآن را بیش از پیش در بین مردم ترویج کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فعالیت های ارزشمندی در حوزه قرآن و عترت در استان برگزار شده  که تشکیل شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی به ریاست امام جمعه شهرکرد از مهمترین آنها به شمار می رود و همدلی و هم افزایی خوبی بین دستگاه ها ایجاد کرده است.

 

کارگران با اشاره به تدوین سند توسعه قرآنی استان، افزود: این سند به عنوان سند برتر توسعه قرآنی کشور معرفی شده و در دیگر استان ها به عنوان الگو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم، روخوانی قرآن، تشکیل موسسه خیرین قرآنی و توسعه موسسات قرآنی در استان و تقویت همکاری های بین بخشی را از دیگر فعالیت های انجام شده در این حوزه برشمرد.

 

کارگران همچنین از عرضه پنج هزار جلد کتاب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این کتب و نرم افزارها با تخفیف 20 تا 50 درصدی به علاقمندان و دوستداران کتاب عرضه می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت 45 غرفه در بخش های جنبی نمایشگاه، گفت: این فعالیت ها شامل برپایی نمایشگاه تجسمی، تئاتر خیابانی، اکران فیلم های قرآنی، غرفه کودک و نوجوان و تعویض قرآن های قدیمی با قرآن های جدید است.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از سند توسعه قرآنی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم خبرگزاری شبستان مجلس دولت نمایشگاه قرآن مسجد مصلی تهران شیراز نمایشگاه علوم قرآنی فرهنگسرای شهرکرد ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحاِل و بختیاری گفت: بازفت با ۱۸درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید

نگاهی به طبیعت بهاری دهستان پشتکوه + تصاویر

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۵ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد