Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:16:20 GMT

راهکار اردوغان برای مقابله با سقوط ارزش لیر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۲۳۲۴

راهکار اردوغان برای مقابله با سقوط ارزش لیر

رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی راهکار مقابله با سقوط ارزش لیر را به مردم ترکیه پیشنهاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه در گردهمایی مردم در شهر ارزروم اعلام کرد: از دلار و یورو فاصله بگیرید و به جای ارز خارجی به لیر روی آورید. این توطئه را با هم خنثی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اردوغان در ادامه تصریح کرد: برخی‌ به دنبال ایجاد فساد در ترکیه هستند، لابی های سودجو به کشور ما فشار وارد می‌کنند ولی تلاش آن‌ها بی‌فایده است و نتیجه نخواهد داد. 

در حالیکه کارزار انتخاباتی احزاب ترکیه برای مشارکت در انتخابات ۲۴ ژوئن در این کشور ادامه دارد؛ چند روزی است که ارزش لیر با کاهش شدیدی در برابر سایر ارزهای جهان مواجه شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی دلار رجب طیب اردوغان لیر ترکیه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه (۸ فروردین) در محفل انس با قرآن که با حضور قاریان استان خوزستان برگزار شد افزود: امیدواریم وظیفه خود را در رابطه با نشر قرآن کریم به درستی انجام داده و نسبت به اصول و احکام قرآن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قاریان، حافظان و مفسران قرآن توسط نور الهی هدایت می‌شوند ادامه داد: کسی که با قرآن آشنا شود، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می‌کند و قرآن به عنوان قطب نما، انسان را با خدای خود و فطرت پاک آشنا کرده و به بالاترین درجه الهی نزدیک می‌کند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید تلاش کرد با برپایی محافل قرآنی، زمینه جذب بیشتر جوانان را به فرهنگ علوم قرآنی فراهم کرد.

حسینی محراب بیان کرد: قاریان و حافظان از همراهان خود سبقت گرفته و در کار‌های خیر پیشتاز هستند و الگوی مناسبی برای دیگران به شمار می‌روند.

وی افزود: جامعه قرآنی استان در همه زمینه‌ها الگو و سرآمد بوده و باید با کار بیشتر در مدارس و دانشگاه ها، نسل جوان را با خود همراه کرده و جریانات شیطانی را شکست داد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه قاریان باید به طور مستقیم تعالیم قرآن را به افراد تشنه قرآن و دین منتقل کنند و موانعی که باعث گسترش محافل قرآنی شده را برطرف و همه افراد از جمله ائمه جمعه و جماعات و مسئولان را به نشر و گسترش قرآن سوق دهند، ادامه داد: جامعه قرآنی استان باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و این محافل قرآنی باید تکثیر شود تا جوانان ما بیشتر به قرآن گرایش پیدا کنند و  باید مسئولان را نسبت به سرمایه گذاری در قرآن ترغیب و تشویق کنند.

در پایان مراسم از قاریان و حافظان برجسته استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • تناقض آشکار ترکیه در ادامه تجارت با رژیم اسراییل
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد