Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@00:25:33 GMT

ماجرای خیابان نفت/ پشت پرده کینه سالومه از حسام

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۲۵۴۰

ماجرای خیابان نفت/ پشت پرده کینه سالومه از حسام

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شبکه های فارسی زبان بسیاری با پوشش آزادی، نشر اطلاعات، سرگرمی، طنز و ... به ترویج اباهه گری، سیاه نمایی، نا امید کردن مردم، نشر شایعات و اکاذیب، ایجاد شبهات مذهبی و ... می پردازند.

 

شبکه ماهواره ای من و تو از این دست شبکه ها می باشد که اگرچه در ظاهر به پخش برنامه های سرگرمی، مسابقه، طنز، مستند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در موضوعات اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و ... می پردازد؛ اما با کمی دقت می توان متوجه شد که اهداف پشت پرده این برنامه ها چیست؛ اهدافی که شاید در ظاهر و روی آنتن هم انکار شده و نقطه مقابل آن به عنوان هدف معرفی شود.

 

اما اخیرا اتفاق تازه ای در این شبکه رخ داده و آن هم عقده گشایی شخصی یکی از مجریان شبکه در یکی از برنامه های هفتگی می باشد. "سالومه سیدنیا" که مجری یک برنامه طنز می باشد چندی پیش بازیگر نام آشنای عرصه بازیگری، "سید حسام الدین نواب صفوی" را به سخره گرفته و مطالبی را علیه ایشان مطرح کرد.

 

آقای نواب صفوی نیز در یک مصاحبه کوتاه پرده از این حرکت مجری شبکه من و تو برادشت و ضمن دادن نشانه هایی از زندگی شخصی «سیدنیا» در ایران اظهارات وی در شبکه من و تو را نشان از کینه ای قدیمی نسبت به خود دانست.

 

دیگر مجریان این شبکه معاند در اقدامی هماهنگ برای دفاع از سالومه با تمسخر و توهین به حسام نواب صفوی سعی کردند تا آبروریزی پیش آمده را حل و فصل کنند، لذا نواب صفوی را متهم به دروغگویی و دادن آدرس اشتباهی کردند.

 

 اما از آن جایی که دروغ گو ها کم حافظه می شوند، سیدنیا در یک برنامه دیگر نکاتی را درباره زندگی شخصی خود بیان کرد که نواب صفوی نیز پیشتر به آنها اشاره کرده بود، از جمله اینکه در تهران ساکن خیابان نفت بوده و همچنین اضافه وزن نیز داشته است. این اظهارات سالومه ضمن تطابق کامل با صحبت های پیشین حسام نواب صفوی نشان از صداقت این بازیگر توانمند ایرانی و همچنین دو رویی و دروغ گویی شبکه من و تو و مجریانش دارد.

 

ماجرای خیابان نفت

 

212

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: من و تو من و تو من و تو من و تو شبكه من و تو حسام نواب صفوی دروغ گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!