Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پیکان به تازگی مدافع راست خود را دو دستی تقدیم پرسپولیس کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری که یکی از بهترین بازیکنان پیکان در فصل گذشته بود، با قراردادی دوساله و با شرایطی بسیار عجیب به پرسپولیس پیوست.
این بازیکن در شرایطی تیمش را ترک کرد که باید حداقل یک نیم فصل بیرون بماند و سپس با باز شدن پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان، برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به شرط آن که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا شروع فصل با حکم دادگاه عالی حکمیت ورزشی باز نشود.
به هر حال شنیدیم کادرفنی تیم فوتبال پیکان به جای شیری، قصد جذب محمد ایرانپوریان مدافع راست و کاپیتان دوم تیم فوتبال تراکتورسازی را دارند.
آمار ایرانپوریان نشان می دهد این بازیکن در طول فصل، ستاره سرخ ها بوده اما از آنجا که با برخی از هواداران تراکتورسازی به مشکل و چالش برخورده، قصد ترک این تیم تبریزی را دارد.
گفته می شود ایرانپوریان قرار است در فصل آینده، جای خالی شیری در تراکتورسازی را پر کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، یکی از انتقال های لیگ هجدهم رقم می خورد. البته خبرهایی مبنی بر حضور احتمالی ایرانپوریان در باشگاه سپاهان اصفهان نیز به گوش می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان پرسپولیس پیکان تیم فوتبال پیکان مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر