Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مجید جلالی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم کار دشواری برای حفظ ستاره‌های خود دارد.

پس از انتقال مهدی شیری به پرسپولیس، خبرهای زیادی درباره انتقال مرتضی آقاخان به استقلال شنیده می‌شود. این دو بازیکن تاثیر زیادی در پیکان داشتند و جزو مهره‌های اصلی آقامعلم در لیگ گذشته بودند.


سرمربی پیکان درباره نقل و انتقالات تابستان گفت: درباره آقاخان باید بگویم که ما دیگر تصمیم‌گیرنده نیستیم، به هر حال بضاعت ما مشخص است و با مبلغ خاصی می‌توانیم بازیکنان را حفظ کنیم و در این شرایط وقتی آنها پیشنهاد بهتری به دستشان برسد طبیعی است که ما نمی‌توانیم از رفتن آنها ممانعت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختیار این بازیکنان دست ما نیست چون قراردادی ندارند وگرنه من دوست دارم آنها بمانند همانطور که دوست داشتم سیامک نعمتی و منشا در پیکان بمانند اما منشا وقتی به تیم جدیدش رفت همه چیزش تغییر کرد و یک انسان دیگر شد که ما نمی‌توانستیم چنین پولی به او بدهیم. باید برای حضور در نقل و انتقالات که یک بازار سخت است ببینیم که بازیکنان مازاد پرسپولیس، استقلال و سپاهان چه کسانی هستند که یا آنها را جذب کنیم یا اینکه از تیم‌های پایین جدول بازیکن بگیریم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند