Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:44:56 GMT

پایان رویاهای کارگردان ایرانی در جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۳۲۲۹

پایان رویاهای کارگردان ایرانی در جمهوری چک

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم که از تولیدات بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، نهمین حضور بین‌المللی خود را در سالن شماره 4 سینما گلدن اپل شهر زلین جمهوری چک تجربه می‌کند.

بر اساس این گزارش، این جشنواره از بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی شامل بخش‌های مسابقه بین‌المللی، فیلم‌های بلند کودکان، فیلم‌های بلند نوجوانان، فیلم کوتاه انیمیشن کودکان، اولین فیلم بلند اروپایی، دانشجویی و نیز بخش‌های غیررقابتی چشم‌انداز، روزهای سینمای اروپا، فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی کشور چک، فیلم‌های مستند و ستارگان جوان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره پر قدمت و معتبر جهانی عضو فعال انجمن فیلم کودکان اروپایی است که از سال 2010 توانسته هر ساله با نمایش 300 فیلم از سراسر دنیا پذیرای 95هزار کودک و بزرگسال باشد. از ویژگی‌های برجسته این رویداد مهم سینمایی می‌توان به نمایش هم‌زمان فیلم‌ها در دیگر شهرهای کشور چک به جز زلین اشاره کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره با این وسعت ارائه سینمای جهان برای کودکان و نوجوانان در جمهوری چک است به طوری که آنان را برای تولید فیلم به رقابت با هم‌سالان خود ترغیب می‌کند.

بر همین اساس این رویداد مهم هنری نه تنها موجبات سرگرمی مخاطبان جوان را فراهم می‌کند بلکه از طریق رسانه به گونه‌ای آن‌ها را آموزش می‌دهد تا آگاهی خود را نسبت به جهان اطراف‌شان از طریق زیباشناسی گسترش دهند.

جشنواره بین‌المللی فیلم زلین از 4 تا 12 خرداد (25 مه تا 2 ژوئن 2018) در شهر زلین جمهوری چک برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن جشنواره بین المللی فیلم چک کودکان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی

دریافت 19 MB

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و مسؤولیت بین المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در عرصه‌های اقیانوسی برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال رزمایشی را در پیش داریم، گفت: کشورهای مختلفی در این رزمایش دعوت می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به الحاق‌های جدید شناوری اشاره و اضافه کرد: در شش ماه اول و دوم الحاق‌هایی خواهیم داشت و برای اولین بار این الحاق‌ها در تاریخ نیروی دریایی رخ می‌دهد.

امیر ایرانی گفت: این الحاقیه‌ها در حوزه‌های مأموریتی، علمی و فناوری و تجهیزاتی است و به زودی شاهد رونمایی خواهیم بود.

کد خبر 6100403

دیگر خبرها

  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • «مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد