Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: تعطیلی کشتارگاهی که تنها 4 سال فعالیت داشته و تقریباً در مرز صنعتی شدن بوده، به دلیل اجرای بخشنامه‌ها توسط محیط زیست چشم و گوش بسته انجام شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کشتارگاه شهرستان اسدآباد از سال 95 تاکنون و انجام کشتار دام خارج از اسدآباد افزود: طی بازدید از کشتارگاه شهرستان اسدآباد به نسبت 90 برابر کشتارگاه تویسرکان از وضعیت بهتری برخوردار بوده و در زمان تعطیلی آن باید محیط زیست ضمن توجه به وضعیت شهر با اطلاعات لازم در راستای عدم تعطیل شدن کشتارگاه با طرف صادرکننده بخشنامه وارد مذاکره می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد با انتقاد از محیط زیست در این امر گفت: نباید برای انجام و اجرای موافقت‌نامه و مجوزها و  بخشنامه‌ها به بله قربان‌گویی اقدام کرد بلکه گاهی برخی از بخشنامه‌ها ضربه به شهر خواهد بود و باید با وارد مذاکره شدن در راستای رفع مشکل با توجه و نگاه به وضعیت شهرستان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تدابیری برای فعال کردن مجدد کشتارگاه دام شهرستان با همکاری دادستان شهر در نظر گرفته شده است.

حمیدوند با تأکید بر کنترل و نظارت قیمت‌ها در سطح بازار افزود: جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها از افزایش و قیمت‌های حبابی بازار جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کشتارگاه اسدآباد فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده بود و با وجود داشتن مجوز استقرار به علت ایجاد آلودگی زیست‌محیطی در فروردین سال 95 تعطیل شد.

با توجه به تذکرها و اخطارهای پی‌در پی محیط زیست اقداماتی از سوی این کشتارگاه برای رفع مشکلات صورت گرفت اما به استاندارد موردنظر محیط زیست نرسید و همچنان این کشتارگاه در تعطیلی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تنظیم بازار قیمت محیط زیست حمیدوند کشتارگاه اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره