Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:26:16 GMT

گزارش تمرین تیم ملی با حضور بازیکن سابق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۴۴۲۰

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی عصر امروز از ساعت 17:30 در ششمین روز اردوی آماده سازی خود در ترکیه زیر نظر کارلوس کی روش به تمرین پرداختند.

این تمرین به مدت 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان تیم ملی برنامه های تاکتیکی کی روش در دو فاز دفاع و حمله مرور کردند.
در این تمرین سرمربی تیم ملی با شبیه سازی حریف، سطح آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را برای حضور در جام جهانی بالاتر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در 20 نخست تمرین امروز نمایندگان رسانه های گروهی حضور داشتند و ضمن گفتگو با امید ابراهیمی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش و امیر عابدزاده تمرین امروز ملی پوشان فوتبال ایران را پوشش خبری و تصویری دادند.

عارف محمدوند بازیکن دهه هشتاد پرسپولیس و تیم ملی نیز امروز با حضور در تمرین تیم ملی ضمن تماشای برنامه آماده سازی تیم ملی با کارلوس کی روش به گفتگو پرداخت و ضمن قدردانی از او برای دستاوردهایش در فوتبال ایران برای تیم ملی در رقابتهای جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. او همچنین با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفتگو کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه از ساعت 22:45 به وقت تهران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترکیه می رود؛ دیداری که نخستین رویارویی تیمهای ایران و ترکیه پس از 44 سال است.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس