Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@04:55:13 GMT

عهدشکنی دولت در خرید سیب‌زمینی‌ کشاورزان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۴۶۴۹

عهدشکنی دولت در خرید سیب‌زمینی‌ کشاورزان

به گزارش پارس نیوز، 

اکبر ترکی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدن خطاب به استاندار اصفهان برای حل مشکلات منطقه فریدن اذعان داشت: وظیفه نمایندگان ریل‌گذاری برای دولت بوده و برنامه ششم نیز در همین راستا بوده است؛ اگر این دولت بتواند بالای 50 درصد برنامه ششم را اجرایی کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با بیان این که مجوز تامین آب شرب شهرستان‌های فریدن بزرگ از منابع آب پایدار اخذ شده است، عنوان داشت: در تاریخ 2 آذر ماه 96 مجوز برداشت آب صادر و 12 میلیارد تومان نیز با همکاری اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان تخصیص داده‌ شده اما موانعی بر سر راه وجود دارد که امیدواریم استاندار اصفهان آن‌ها را برطرف کند.

وی با بیان این که نامه برگرداندن حق محرومیت به امضای معاون اول رئیس‌جمهور رسیده است، اضافه کرد: مجوز رفع محرومیت مردم مناطق محروم شهرستان فریدن هنوز به نتیجه نرسیده و شاخص‌هایی هنوز وجود ندارد که باید در هیات دولت بررسی شود.

ترکی با بیان این که فریدن سالیانه 80 هزار تن تولید سیب‌زمینی دارد و این میزان تولید خریدار ندارد، یادآور شد: دولت به کشاورزان فریدنی وعده خرید سیب‌زمینی به مبلغ هر کیلوگرم 460 تومان را داده اما یک کیلوگرم از آن‌ها را هم نخرید و سیب‌زمینی‌ها در انبار باقی‌مانده است.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اصفهان مشکلات دولت اقتصادی و اجتماعی آب و فاضلاب معاون اول اصفهان دولت سیب زمینی معارفه نماینده مردم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان