Web Analytics Made Easy - Statcounter

مامه تیام یکی از سوژه‌های داغ فوتبال کشورمان در روزهای اخیر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلالی‌ها پس از درخشش خیره‌کننده مهاجم سنگالی در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی به شدت خواستار تمدید قرارداد و ماندن این بازیکن گلزن در تیم‌شان هستند اما پیشنهادهای مالی تیام ظاهرا بالاتر از حد تصور و توانایی این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه الکویت کویت که گفته می‌شود پیشنهاد ۳ میلیون دلاری به تیام داده بخت زیادی برای خرید این بازیکن خواهد داشت.

به همین منظور افتخاری و توفیقی مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال شب گذشته مذاکراتی چند ساعته با مدیربرنامه تیام را ترتیب دادند تا تکلیف این بازیکن را هرچه زودتر مشخص کنند. یکی از نکات عجیب این است که تیام با وجود ابراز علاقه‌ای که به استقلال کرده است حاضر نشده خودش در این مذاکرات حضور داشته باشد و از طریق مدیربرنامه‌اش پیگیر این صحبت‌ها بوده. حتی در کانال‌های خبری از درخواست یک میلیون دلاری تیام از استقلال حرف به میان آمده که رقم بزرگی برای یک باشگاه ایرانی به ویژه در شرایط اقتصادی امروز کشورمان محسوب می‌شود.

باشگاه استقلال امروز جزییات مذاکره با تیام را منتشر کرد ولی پست پندار توفیقی در صفحه اجتماعی‌اش سروصدای زیادی به پا کرده است. توفیقی در این پیام، از شرط تیام‌ برای امضای قرارداد ۶ ماهه خبر داده است که این زمان حالا سپری شده و آینده او مشخص نیست.

توفیقی در این پیام به «پیشنهاد تاریخی باشگاه استقلال» به تیام هم اشاره کرده است که همین موضوع سوژه امروز شبکه‌های اجتماعی بوده است.

هواداران تیم سپاهان که حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق فصل گذشته ذوب‌آهن را در اختیار دارند در واکنش به شایعات اخیر درباره رقم بالای قلعه‌نویی (گفته می‌شود ۲ تا ۳ میلیارد تومان!) برای حضور روی نیمکت طلایی‌پوشان به نحوه مذکرات استقلال با تیام‌ و پیشنهاد تاریخی این باشگاه اشاره کرده‌اند.

ظاهرا هرچقدر که مبالغ قرارداد بازیکنان یا مربیان بالاتر می‌رود، هزینه آن برای متقاعد کردن افکار عمومی بالاتر می‌رود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پندار توفیقی استقلال تهران امیر قلعه نویی پندار توفیقی رضا افتخاری سپاهان اصفهان مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ژوزه مورایس و سپاهانی‌ها از هادی عقیلی + ویدیو

ژوزه مورایس از هادی عقیلی مدافع سابق سپاهان تجلیل کرد

طرفداری | باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از هادی عقیلی پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پیش از آغاز مسابقه سپاهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، هادی عقیلی توسط ژوزه مورایس مورد تجلیل قرار گرفت.

هادی عقیلی هم اکنون مربی گل گهر سیرجان است.

عقیلی که در سال‌های نه چندان دور کاپیتان طلایی‌پوشان بود، ۲ بار تا آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا نیز پیش رفت و در نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا همراه سپاهان بود.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد مربی لیگ برتری: مبلغ قرارداد سیدحسین حسینی را دو برابر کنید
  • اعتراض شدید کارگران به پیشنهاد عجیب دولت درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ گلپور: کارگران صدقه‌بگیر دولت نیستند
  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین‌شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • اعتراض شجاعیان به فشار روانی نیمکت‌ها به داور
  • تجلیل ژوزه مورایس و سپاهانی‌ها از هادی عقیلی + ویدیو
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • عضو کمیته استیناف: تورم زیاد شده و جرایم انضباطی هم گران شده است!
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد