Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:17:43 GMT

فولام به لیگ برتر انگلیس بازگشت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۵۰۵۱

جدال بزرگان سابق لیگ برتر انگلیس با صعود لندنی‌ها به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم فولام با برتری یک بر صفر مقابل استون‌ویلا در بازی نهایی پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس به عنوان سومین و آخرین تیم چمپیون شیپ به فصل آینده لیگ برتر انگلیس  صعود کرد.

 

 تنها گل بازی ورزشگاه ویمبلی لندن توسط کرینی در دقیقه 23 زده شد، ضمن اینکه «اودیی» از فولام در دقیقه 70 از بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب، فولام همراه ولوورهمپتون و کاردیف سیتی به فصل آینده لیگ برتر انگلیس بازگشت.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران