Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران می‌گوید تعدادی از متهمان پرونده اغتشاشات دی ماه پس از ابراز ندامت و پشیمانی، تبرئه شدند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان اغتشاشات دی ماه سال 96 اظهار کرد: بخش عمده پرونده متهمان اغتشاشات دی 96 رسیدگی شده و تعدادی کمی باقی مانده که آنها نیز در نوبت رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران با بیان اینکه بیشتر متهمان اغتشاشات دی 96، تحت تاثیر هیجانات و احساسات مرتکب جرم شده بودند افزود: بر همین اساس، خیلی از متهمان این پرونده‌ها، پس از ابزار ندامت و پشیمانی، تبرئه و برخی متهمان نیز محکوم شدند.

رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان آشوب‌های خیابان پاسداران اظهار کرد: پرونده این متهمان نیز دتر حال رسیدگی و تاکنون بخشی از پرونده رسیدگی شده و بخش دیگر نیز در دست رسیدگی قرار دارد.

به گفته غضنفرآبادی، آشوب‌های خیابان پاسداران حدود 300 متهم دارد که تا کنون به پرونده 70 نفر رسیدگی شده است.

انتهای پیام/

R1332/P1361/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اغتشاشات 96

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اغتشاشات 96 اغتشاشات 96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • شرایط صدور دستور موقت
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!