Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@13:06:21 GMT

تراکتورسازي به محمدرضا زنوزي واگذار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۵۷۲۱

تراکتورسازي به محمدرضا زنوزي واگذار شد

خبرگزاري آريا_ مالکيت باشگاه تراکتورسازي بعد از اتمام مراحل نهايي به محمدرضا زنوزي واگذار شد.

به گزارش آريا_  بعد از کش و قوس هاي فراوان و مسائل متعددي که درباره واگذاري باشگاه تراکتورسازي پيش آمده بود، سرانجام امشب قرارداد فروش به محمدرضا زنوزي امضا شد و مالک گسترش فولاد رسما صاحب امتياز تراکتورسازي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حدود يکماه قبل که عباس الياسي سرپرستي باشگاه تراکتورسازي را برعهده گرفت، او با صداقت و بدون ادعا حرف از واگذاري باشگاه به بخش خصوصي زد. همه چيز طبق وعده هاي الياسي در اين خصوص پيش رفت و با فراخوان رسمي براي فروش امتياز باشگاه مشتريان جلو آمدند که در اين بين مسئولان تراکتورسازي محمدرضا زنوزي را به عنوان واجد شرايط برگزيدند. در نهايت بعد از جلسات متعدد در اين خصوص امشب قرارداد واگذاري تراکتورسازي به زنوزي امضا شد و او مالکيت باشگاه را برعهده گرفت.

الياسي از روز اولي که حرف از واگذاري زد، مشکلات زيادي را تجربه کرد اما هرگز از مواضع خود در اين خصوص کوتاه نيامد و طبق خواسته هواداران رسما اين باشگاه به زنوزي واگذار شد. هواداران تراکتور از همان ابتدا که بحث واگذاري مطرح شد خواهان فروش امتياز به زنوزي بودند که با تلاش هاي متعدد مسئولان باشگاه و به خصوص الياسي اين مهم به حقيقت پيوست.

حالا از فردا محمدرضا زنوزي رسما به عنوان مالک جديدباشگاه تراکتورسازي کارش را شروع خواهد کرد. بي ترديد اولين خواسته هواداران تراکتورسازي بسته شدن تيمي قدرتمند براي فصل اينده است که استارتش در اينده اي نزديک خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تراکتورسازي محمدرضا زنوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود