Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از پلیس خواسته‌ایم کامیون‌هایی که با توقف کنار جاده اعتراض کرده‌اند را جریمه و در صورت تمکین نکردن پلاک خودرو کنده شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، اقبال عباسی عصر امروز در ستاد تنظیم بازار Store استان اظهار داشت: مشکلاتی در رابطه با حمل و نقل و کامیون داران به وجود آمده است در خصوص اینکه چرا قیمت کرایه افزایش داده نمی‌شود دولت هم نمی‌خواهد به این موضوع بپردازد چون افزایش کرایه، افزایش قیمت کالا و رکود بازار و ایجاد دو اعتراض دیگر در خصوص گرانی و رکود را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیروز صنف رانندگان در چند استان به اعتراض مدنی اقدام کردند در این میان شخصی که این تنش‌ها را ایجاد می‌کند کامیون‌داران و رانندگان نیستند بلکه کسی دیگر این موضوع را هدایت می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در 2 تا 3 نقطه از استان جلوی ماشین‌ها را می‌گرفتند و نمی‌گذاشتند کامیون حرکت و برای بارگیری اقدام کند و البته این موضوع بیشتر خودش را در حوزه سوخت نشان داد.

عباسی تصریح کرد: اکنون دولت اعلام کرد که مشکل بیمه را حل و کرایه قدری افزایش داده است و سایت‌های ثبت بار نیز جز یکی که مشکل دارد بقیه باز شده است.

وی گفت: از پلیس Police خواسته‌ایم کامیون‌هایی که با توقف کنار جاده اعتراض کرده‌اند را جریمه و در صورت تمکین نکردن پلاک خودرو کنده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر رانندگان اعتراض دارند اشکالی ندارد اما اعتراض خود را در پایانه بیان کنند.

عباسی تاکید کرد: تعدادی از عوامل جانبی که نه راننده هستند و نه کامیون دار و رانندگان را تحریک یا تهدید می‌کردند شناسایی شده‌اند.

التهابات و اتعراضات کامیون‌دارها ادامه دارد

احمد جمشیدی در ادامه جلسه با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص کامیون داران اظهار داشت: التهابات هنوز تمام نشده است و فضای مجازی سبب شده بعضی شرکت‌ها متاثر از استان‌های بزرگ باشند ضمن اینکه مشکل بارگیری در اصفهان نیز هنوز حل نشده به گونه‌ای که اجازه بارگیری به کامیون‌ها داده نمی‌شود اما تلاش می‌کنیم امشب آن را حل کنیم.

وی افزود: دیشب جلوی کامیون‌هایی که قصد ورود به استان در دهاقان، مبارکه، رامهرمز و سپیدان استان فارس را داشتند گرفته شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده شرکت‌ها در شهرکرد در پایانه بار متمرکز هستند که همه امروز باز بودند جز یک دفتر که خود ما بنا به مشکلاتی که وجود داشت اجازه فعالیت به آن ندادیم.

جمشیدی با بیان اینکه ممکن است تکان‌ها و تنش‌هایی نیز در بخشی از صنایع داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در خصوص حمل درون داستانی مشکلی نداریم ولی بحث برون استان تا برگشت به وضعیت نرمال قدری زمان نیاز دارد.

افزایش حق بیمه رانندگان جرقه حرکت اعتراضی کامیون داران بوده است

حمید ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد بیان کرد: عمده مطالبات رانندگان ناشی از تصمیماتی بود که در دولت گرفته شد افزایش حق بیمه از 170 هزار تومان به 430 هزار تومان جرقه این حرکت بود.

ملکپور با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی از تصمیماتی که در سازمان حمل و نقل گرفته می‌شود تمکین نمی‌کنند، گفت: در استان ما 3 یا 4 کارخانه مانند برفاب، سیمان و فولاد که به شرکت‌های باربری بار می‌دهند مدیرانشان درصد می‌گیرند به عنوان مثال مدیر یکی از کارخانه‌ها گفته است که 4 درصد می‌گیرم تا بارم را به فلان شرکت دهم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عباس مرد شرور مرا با خود به خانه اش برد و به زور لباس هایم را کَند!

توئیت جنجالی خبرگزاری رسمی عربستان در اهانت به پیامبر(ص)

دختر 16 ساله پس از شب وحشتناک در پارتی خودکُشی کرد / خشایار او را بیهوش کرده بود

جزییات فرار بن سلمان از کاخ با بدنی خون آلود

جوان 18 ساله که روی طناب دار مُرده بود زنده شد / در چابکسر رخ داد

این ستاره های خانم و آقا رفتارهای زشتی دارند + عکس و جزییات

رفتارهای خونسردانه مردی با چاقویی فرو رفته در سرش + فیلم عجیب

فیلم / وحید مرادی امروز در خانه حسین گودرزی قتل را بازسازی کرد + اختصاصی

اعترافات شوکه کننده یک زن/ شوهرم پدر نوه دختری ام است ! + عکس

حمید صفت از زندان آزاد می‌شود / این خواننده اعدام نخواهد شد!

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش ! / قاتل جسد را آتش زد + عکس دختربچه

پیدا شدن اجساد خلبان هواپیمای یاسوج ، رییس هیات والیبال و مادر 2 برادر

این شیاد را می شناسید؟! او به زنان تهرانی پیشنهاد ازدواج می داد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جاده چهارمحال و بختیاری پلیس کامیون جریمه عکس حوادث فیلم انتشار ایرانی ایران دختر جوان آزار و اذیت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری