Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین گل دقیقه ۸۰ بیل رئال مادرید را ۳ بر یک از لیورپول پیش انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب بین رئال مادرید و لیورپول از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران در شهر "کیف" اوکراین برگزار می‌شود که بر همین اساس ترکیب دو تیم دقایقی پیش اعلام شد.

در تیم رئال مادرید ناواس درون دروازه خواهد بود و کارواخال، راموس، واران و مارسلو چهار مدافع این تیم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسمیرو، کروس و مودریچ ۳ هافبک رئال مادرید هستند و ایسکو پشت سر رونالدو و بنزما در خط آتش، تیم زیدان را تشکیل می‌دهند.

اما در لیورپول که امشب برای هشتمین بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند کاریوس درون دروازه ایستاده است و رابرتسون، آرنولد، لوورن و ون دایک چهار مدافع این تیم خواهند بود. خط هافبک لیورپول را در این دیدار میلنر، هندرسون و واینالدوم تشکیل می‌دهند و مثلث صلاح، مانه و فیرمینو مطابق انتظار در خط حمله لیورپول حضور دارند.

شرح نیمه نخست:

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که لیورپول با عطش فراوان به دنبال گلزنی بود و با تسلط بیشتر بر توپ و میدان موفق شد به چند موقعیت بسیار خوب برسد که البته با درخشش ناواس تبدیل به گل نشد.

اما مهم‌ترین اتفاق این دیدار در اواسط نیمه نخست اتفاق افتاد جایی که محمد صلاح در برخوردی که با راموس داشت از ناحیه شانه مصدوم شد تا با چشمانی اشکبار جای خود را به لالانا دهد. نکته جالب توجه اینکه دقایقی بعد نیز کارواخال‌، دفاع راست رئال مادرید از ناحیه زانو مصدوم شد و او هم مانند صلاح با چشمانی اشکبار با ناچو تعویض شود.

نیمه نخست در حالی به پایان رسید که پس از این دو مصدومیت سرعت بازی به شکل قابل توجهی کاهش یافت و رئال مادرید بازی را در دست گرفت. رئال در آخرین دقایق نیمه نخست نیز توسط بنزما به گل رسید اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید این گل را مردود کرد.

دو تیم بدون گل به رختکن رفتند تا زیدان و کلوپ تفکرات خود را برای نیمه دوم به بازیکنان انتقال دهند.

نیمه دوم:

۰-۱ (دقیقه ۵۱- رئال مادرید)- کاریوس در حالی که توپ را مهار کرده بود قصد داشت توپ را برای مدافع پرتاب کند که در میانه راه بنزما با اثر زیرکانه‌ای که روی توپ گذاشت توپ را به سمت دروازه لیورپول منحرف کرد و گل اول بازی به شکل عجیبی به ثمر رسید.


۱-۱ (دقیقه ۵۵- لیورپول)- ارسال کرنر لیورپول به تیر دور با ضربه سر لوورن همراه شد و در چند قدمی دروازه این مانه بود که گل تساوی را به ثمر رساند.


۱-۲ (دقیقه ۶۴- رئال مادرید)- در حالی که رئال روی دروازه لیورپول خیمه زده بود ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه قیچی برگردان بیل از نزدیکی خط محوطه جریمه همراه شد تا دروازه لیورپول اینبار به شکلی فوق العاده زیبا باز شود.

شوت از راه دور بیل و اشتباه کاریوس در دریافت توپ در دقیقه ۸۳ گل سوم رئال مادرید را وارد دروازه لیورپول کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئال مادرید اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم