Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و لیورپول دیدار فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را شنبه شب در کیف برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۳ بر یک پیروز شد.

لیورپول بازی را به قدری خوب شروع کرد که رئال مادرید در ۱۰ دقیقه ابتدایی در زمین خود حبس شد و فقط دفاع کرد. در دقیقه ۱۵ رونالدو از اشتباه بازیکنان لیورپول استفاده کرد و از راست گریخت اما ضربه محکم او به بالای دروازه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین حرکت جدبی رئال مادرید بود.

لیورپول بعد از این صحنه نیز به حملات خود ادامه داد. در دقیقه ۲۳ لیورپول روی یک هجوم از راست تا آستانه گل پیش رفت اما ناواس با واکنش خوب خود مانع گلزنی فرمینیو شد.

اتفاق غم انگیز برای لیورپول در دقیقه ۳۰ رخ داد. جایی که محمد صلاح با چشمانی اشکبار بخاطر مصدومیت تعویض شد تا بهت هواداران لیورپول را فرا گیرد. سرخیو راموس چند دقیقه قبل به شکلی ناجوانمردانه او را مصدوم کرد اما مازیچ حتی این صحنه را خطا ندانست تا بار دیگر شاهد حمایت داوران از رئال مادرید باشیم. صلاح با این مصدومیت جام جهانی را از دست داد.

در دقیقه ۳۶ نوبت به دنی کارواخال رسید تا با گریه زمین را ترک کند. او هم مصدوم شد.

رئال مادرید از دقیقه ۳۰ بازی را در دست گرفت. لیورپول که بعد از مصدومیت محمد صلاح در شوک به سر می برد نتوانست بازی خوب خود را تداوم بخشد. در دقایق پایانی نیمه نخست بنزما در ریباند ضربه سر محکم رونالدو دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم با حملات پر دامنه رئال مادرید شروع شد. در همان دقایق ابتدایی این نیمه اشتباه مدافعان لیورپول باعث شد ایسکو در موقعیت گل قرار گیرد ولی ضربه او به تیر افقی اصابت کرد و گل نشد.

رئال مادرید در دقیقه ۵۱ توسط کریم بنزما به گل رسید. گلی که روی اشتباه تاریخی کاریوس، دروازه بان لیورپول به ثمر رسید. دروازه بان لیورپول قصد داشت با دست توپ را به مدافعان خودی پاس بدهد که کریم بنزما توپ را با نوک پا قطع کرد تا گلی عجیب و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان ثبت شود.

لیورپول خیلی زود این گل را پاسخ داد. سادیو مانه در دقیقه ۵۵ روی یک ضربه کرنر و در دهانه دروازه توپ را قطع کرد و کار را به تساوی کشاند.

بار دیگر نوبت به رئال مادرید بود که گلزنی کند. گرت بیل که در دقیقه ۶۱ جانشین ایسکو شده بود در دقیقه ۶۴ با یک ضربه برگردان زیبا گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

لیورپول در ادامه تلاش خود را دو چندان کرد. در دقیقه ۷۰ شوت زمینی مانه به تیر افقی دروازه رئال مادرید اصابت کرد و با بدشانسی گل نشد.

در حالی که انتظار می رفت لیورپول بر دامنه حملات خود بیافزاید این رئال مادرید بود که با اشتباه مرگبار کاریوس به گل رسید. شوت راه دور گرت بیل با دفع عجیب کاریوس همراه شد تا گل سوم رئال مادرید هم با خوش شانسی به ثمر برسد.

بدین ترتیب رئال مادرید برای سومین بار متوالی با زین الدین زیدان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد تا یک هت تریک تاریخی را در کسب جام به نام خود ثبت کند.

این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود.

کد خبر 4306832

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته بیست و نهم سری A به مصاف ناپولی‌ رفت و با گل دیرهنگامی که دریافت کرد به تساوی 1-1 رسید.

ویدئو: 327804

ناپولی‌ به عنوان تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و سعی داشت در شبی که بازی سختی پیش رو داشت به جو ورزشگاه جوزپه مه آتزا غلبه کند.

دو تیم محک خوبی در 10 ابتدایی از یکدیگر داشتند و اینتر هم در مقابل با حمایت هوادارانش برای ارائه برنامه‌های تاکتیکی آماده نشان می‌داد.

اینتر در دقیقه 13 به گلزنی خیلی نزدیک شد اما درخشش الکس مرت مانع از فروریختن دروازه ناپولی شد. این دروازه‌بان ایتالیایی ابتدا ضربه سر متئو دارمیان را دفع کرد و سپس ضربه والی لائوتارو مارتینز را دور کرد تا اینکه ضربه نیکولو بارلا با فاصله زیاد به بیرون رفت.

اینتر دو دقیقه پس از این حمله خطرناک فرصت خوبی ایجاد کرد اما ضربه پرقدرت متئو دارمیان با فاصله بسیار کم از کنار تیر چپ دروازه مرت عبور کرد و راهی اوت شد.

نراتزوری در مقابل تلاش‌های ناپولی‌ برای ایجاد موقعیت خطرناک تیم بهتری بود و تا دقیقه 30 تقریبا یک بازی یکطرفه در جریان بود. شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه اول اعتقاد به یک خطای پنالتی داشتند که داور آن را اعلام نکرد.

روی برخورد مارکوس تورام با امیر رحمانی در محوطه جریمه ناپولی‌، بازیکنان اینتر منتظر اعلام خطای پنالتی بودند اما به دلیل اینکه تورام روی ارسال بلند در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود، آفساید مهاجم اینتر اعلام شد.

ریتم بازی حتی در دقایق پایانی نیمه اول در دست اینتر بود و آن‌ها بالاخره موفق شدند نتیجه حملات پی در پی را در دقیقه 43 بگیرند و دروازه ناپولی را باز کنند.

الساندرو باستونی که از سمت راست خط دفاعی ناپولی‌ نفوذ کرده بود به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را داخل محوطه رساند تا متئو دارمیان از راه رسید آن را با ضربه پای چپ قطع کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

اینزاگی که نیمه اول را با برد به پایان رسانده بود در نیمه دوم بنجامین پاوار را از ترکیب خارج کرده و یان بیسک را به جای او وارد زمین کرد. این مدافع میانی در نیمه اول کارت زرد دریافت کرده بود و اینزاکی علاقه‌ای نداشت تا روی وضعیت او ریسک کند.

در دقیقه 47 لائوتارو مارتینز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه زمینی او را مرت به خوبی در آغوش گرفت. مرت در دقیقه 53 هم با خروج به موقع جلوی نفوذ دارمیان از سمت چپ را گرفت و نگذاشت او دومین گل خود را بزند.

ناپولی‌ در نیمه دوم بیکار نبود و در دقیقه 56 خویچا کواراتسخلیا فرصت خوبی ایجاد کرد اما یان زومر ضربه خطرناک او را به خوبی دفع کرد. حملات ناپولی‌ هر چه از نیمه دوم می‌گذشت زهردارتر می‌شد.

ناپولی‌ با چند تغییر جریان بازی را تا حدودی زیادی تغییر داده و فشار را به سمت دروازه اینتر برگرداند. شاگردان فرانچسکو کالزونا پرس از زمین حریف را ادامه دادند تا در دقایق پایانی نتیجه را تغییر دهند.

روی ارسال ضربه کرنر توسط متئو پولیتانو روی دروازه، باستونی روی آن اثر کوچکی داشت اما توپ از دروازه دور نشد و به تیر دو رفت تا خوان ژسوس دروازه خالی را با ضربه سر ساده باز کند. نکته جالب گل این بود که هم پولیتانو و هم ژسوس سابقه به‌‌تن کردن پیراهن اینتر را در کارنامه دارند.

دریافت این گل دیرهنگام اینتر را به تکاپو انداخت تا به دنبال گل برتری باشد. در دقیقه 89 ضربه سر مارکوس تورام روی ارسال دنزل دومفریس خطرناک بود اما مرت یک بار دیگر بدون مشکل آن را مهار کرد.

تلاش‌های اینتر تا پایان 3 دقیقه وقت اضافه هم اثری نداشت تا در نهایت صدرنشین با این تساوی 76 امتیازی شود. ناپولی‌ هم امشب 45 امتیازی شد و فعلا در رده هفتم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!
  • برخورد ضربه وسط زمینِ آردا گولر به تیر دروازه اوساسونا و موقعیت گلی که در ادامه از دست رفت (اوساسونا 2-4 رئال مادرید)
  • واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • عصبانیت مدیر سیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید