Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و لیورپول دیدار فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را شنبه شب در کیف برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۳ بر یک پیروز شد.

لیورپول بازی را به قدری خوب شروع کرد که رئال مادرید در ۱۰ دقیقه ابتدایی در زمین خود حبس شد و فقط دفاع کرد. در دقیقه ۱۵ رونالدو از اشتباه بازیکنان لیورپول استفاده کرد و از راست گریخت اما ضربه محکم او به بالای دروازه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین حرکت جدبی رئال مادرید بود.

لیورپول بعد از این صحنه نیز به حملات خود ادامه داد. در دقیقه ۲۳ لیورپول روی یک هجوم از راست تا آستانه گل پیش رفت اما ناواس با واکنش خوب خود مانع گلزنی فرمینیو شد.

اتفاق غم انگیز برای لیورپول در دقیقه ۳۰ رخ داد. جایی که محمد صلاح با چشمانی اشکبار بخاطر مصدومیت تعویض شد تا بهت هواداران لیورپول را فرا گیرد. سرخیو راموس چند دقیقه قبل به شکلی ناجوانمردانه او را مصدوم کرد اما مازیچ حتی این صحنه را خطا ندانست تا بار دیگر شاهد حمایت داوران از رئال مادرید باشیم. صلاح با این مصدومیت جام جهانی را از دست داد.

در دقیقه ۳۶ نوبت به دنی کارواخال رسید تا با گریه زمین را ترک کند. او هم مصدوم شد.

رئال مادرید از دقیقه ۳۰ بازی را در دست گرفت. لیورپول که بعد از مصدومیت محمد صلاح در شوک به سر می برد نتوانست بازی خوب خود را تداوم بخشد. در دقایق پایانی نیمه نخست بنزما در ریباند ضربه سر محکم رونالدو دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم با حملات پر دامنه رئال مادرید شروع شد. در همان دقایق ابتدایی این نیمه اشتباه مدافعان لیورپول باعث شد ایسکو در موقعیت گل قرار گیرد ولی ضربه او به تیر افقی اصابت کرد و گل نشد.

رئال مادرید در دقیقه ۵۱ توسط کریم بنزما به گل رسید. گلی که روی اشتباه تاریخی کاریوس، دروازه بان لیورپول به ثمر رسید. دروازه بان لیورپول قصد داشت با دست توپ را به مدافعان خودی پاس بدهد که کریم بنزما توپ را با نوک پا قطع کرد تا گلی عجیب و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان ثبت شود.

لیورپول خیلی زود این گل را پاسخ داد. سادیو مانه در دقیقه ۵۵ روی یک ضربه کرنر و در دهانه دروازه توپ را قطع کرد و کار را به تساوی کشاند.

بار دیگر نوبت به رئال مادرید بود که گلزنی کند. گرت بیل که در دقیقه ۶۱ جانشین ایسکو شده بود در دقیقه ۶۴ با یک ضربه برگردان زیبا گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

لیورپول در ادامه تلاش خود را دو چندان کرد. در دقیقه ۷۰ شوت زمینی مانه به تیر افقی دروازه رئال مادرید اصابت کرد و با بدشانسی گل نشد.

در حالی که انتظار می رفت لیورپول بر دامنه حملات خود بیافزاید این رئال مادرید بود که با اشتباه مرگبار کاریوس به گل رسید. شوت راه دور گرت بیل با دفع عجیب کاریوس همراه شد تا گل سوم رئال مادرید هم با خوش شانسی به ثمر برسد.

بدین ترتیب رئال مادرید برای سومین بار متوالی با زین الدین زیدان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد تا یک هت تریک تاریخی را در کسب جام به نام خود ثبت کند.

این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود.

کد خبر 4306832

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دیداری در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد، به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که این مسابقه با تک گل مهدی قایدی، 1 بر 0 به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان:
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

داور: یوسوکه آراکی (ژاپن)

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست که ضربه پای راست آمانوف در اختیار سیدحسین قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه قیچی برگردان طارمی روی سانتر محمد محبی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵+۴۵: بازی مستقیم ایران از خط دفاعی با سه ضرب تبدیل گل شد. ارسال بلند کنعانی روی سر مهدی طارمی نشست و به قایدی رسید و او نیز با شوتی محکم دروازه میزبان را فرو ریخت.

دقیقه ۴۶: ضربه کم جان دوردیف در اختیار دروازه‌بان ایران قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با ارسال او همراه شد ولی توپش به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۰: شوت خطرناک بازیکن ترکمنستان از پشت محوطه جریمه در چارچوب قرار نگرفت و از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: همکاری تیمی بازیکنان ایران با پاس پشت پای محبی به موقعیت گل تبدیل شد که شوت رامین پس از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888411

دیگر خبرها

  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد