Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:47:49 GMT

کهکشانی ها دست نیافتنی تر شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۶۸۳۰

کهکشانی ها دست نیافتنی تر شدند

رئال مادرید با پیروزی 3-1 بر لیورپول موفق به یک هت تریک تاریخی در لیگ قهرمانان شد و برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی را از ان خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی پیش در ورزشگاه المپیک شهر کیف رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال مادرید موفق شد با سه گل بر حریف انگلیسی خود غلبه کرده و جام را بالاس سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال آخرین باری که در یک فینال لیگ قهرمانان باخته بود، به سال 1981 و برابر همین لیورپول بر می گشت. سال 2000 در جام بین قاره ای نیز رئال به بوکا باخته بود و از آن پس در سیزده فینال متوالی موفق به پیروز شده است.

 

کهکشانی ها مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر بودند و اکنون به اولین تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان بدل شده اند که سه بار متوالی موفق به کسی عنوان قهرمانی می شود. به این ترتیب فصل کابوس وار رئال به بهترین شکل ممکن پایان یافت و کهکشانی ها حالا خود را مهیای جشن قهرمانی درکیدان سیبلس مادرید می کنند.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد

به گزارش ورزش سه، با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی در هر سه تورنمنت مربوط به یوفا، حال هشتم برتر لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و کنفرانس اروپا مشخص شدند. 
جدای از حضور تیم‌های اسپانیایی در جمع تیم‌های برتر، به نظر می‌رسد دوباره پس از مدتی کوتاه، این مربیان اسپانیایی هستند که در لباس استاد اروپا قرار هست برای رقابت قهرمانی تلاش کنند.

پپ گواردیولا در منچستر سیتی، میکل آرتتا در آرسنال، ژاوی هرناندز در بارسلونا، لوئیز انریکه در پاری سن ژرمن، ژابی الونسو در لورکوزن، اونای امری در استون ویلا و خوزه لوئیز مندلیبار در المپیاکوس ۷ سرمربی اسپانیایی هستند که برای لمس جام قهرمانی در ۳ سطح مختلف فوتبال باشگاه‌های اروپا تلاش می‌کنند.

البته سرمربیان ایتالیایی که در فصل‌های گذشته موفق شده بودند با نمایش خوب خودشان اعتبار از دست رفته را برگرداند، با حضور ۵ تکنسین توانمند سعی بر رقابت دارند اما تنها نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا،کارلو آنچلوتی است.

کارلو آنچلوتی در رئال مادرید، دنیله د روسی در رم، پیولی در میلان، وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا و گاسپرینی در آتالانتا ۵ نماینده فوتبال ایتالیا هستند و اصلی‌ترین تفاوت اسپانیایی‌ها با دیگر رقبای خودشان این است که آنها حالا شانس قهرمانی در هر سه تورنمنت را دارند

آلمان هم با حضور یورگن کلوپ در لیورپول و توماس توخل در بایرن‌مونیخ، از شانس‌های قهرمانی هستند و ادین ترزیچ در قامت سرمربی دورتموند دیگر چهره آلمانی لیگ قهرمانان اروپا است. البته راجر اشمیت هم به عنوان سرمربی بنفیکا در لیگ اروپا شرایط خوبی را دنبال می‌کند و آنها هم برای قهرمانی در لیگ اروپا بسیار انگیزه دارند.

 وضعیت سایر تیم‌ها نیز به شرح زیر است:

آرژانتین: دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید
 
فرانسه: گاست در مارسی

اسکاتلند: دیوید مویس در وستهم

جمهوری چک: کوبک در ویکتوریا پلژن

ترکیه: کارتال در فنرباغچه

رومانی: لوچسکو در پائوک

پرتغال: پائولو فونسکا در لیل

نروژ: رونی دیلا در کلوب بروژ

دیگر خبرها

  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • قدرتنمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و اوساسونا + فیلم
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی؛ آتش‌بازی کهکشانی‌ها با درخشش وینی
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • عصبانیت مدیر سیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید