Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفت‌گو با خبرنگار ما با تسلیت رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها با اشاره به شبهه این که اسلام ویژه 1400 سال پیش است و برای موضوعات روز جامعه قابل استفاده نیست اظهار کرد: با توجه به اینکه اسلام آخرین دین است و از سوی خدا برای هدایت مردم جامعه آمده است شکی نیست، پس همیشه دین آخراز همه جهات برادیان دیگر و پیشین برتراست و اگر این چنین نوبود قطعا برای تکمیل احکام، قوانین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دین اسلام از سوی خداوند دین دیگری می آمد.

وی عنوان داشت: دیگر ادیان و کتب آن ها در طول زمان مورد تحریف قرار گرفته اند که در تورات و انجیل نمونه های تحریف شده بارزی می باشد که امروزه قابل مشاهده است اما این درحالی است که هیچ تحریفی در کتاب قرآن ایجاد نشده است.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: در تاریخ و شناسنامه همه ادیان جز دین اسلام ناهماهنگی و برخی نقاط مبهم وجود دارد ولی این مهم در مورد دین اسلام صدق نمی کند.

حسینی تصریح کرد: قرآن در همه عرصه های زندگی راه و روش داشته و قوانین مشخصی را اعلام کرده است در حالی که معارف ادیان دیگربا براهین عقلی ناسازگار و شریعت آنها بسیارمحدود و فردی است.

وی افزود: گزاره‌های دینی متون اسلامی به ویژه قرآن مطابق با واقع است و هرروزه، علوم تجربی و طبیعی از حقانیت آنها پرده بر می‌دارد و با آنها مطابق است؛ در حالی که گزاره‌های متون ادیان دیگر با علوم و کشفیّات بشر امروز،ناسازگار و غیر قابل جمع است.

کارشناس مذهبی گفت: پس با گذشت 1400 سال همچنان قوانین اسلامی پاسخگوی نیازهای اساسی جوامع بشری است، چرا که قوانین آن توسط خداوند حکیم و خبیر پایه ریزی شده، خدا به تمامی نیازهای بشر علم و احاطه دارد و با توجه به آن، قوانینی وضع کرده است که برآورنده نیازهای اساسی او باشد.

حسینی بیان داشت: همان گونه که قوانین طبیعی مانند قانون جاذبه زمین کهنه نمی شود و با گذشت زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد، دستورهای اخلاقی و فقهی اسلامی نیز رنگ کهنگی به خود نمی گیرد و مشمول مرور زمان نمی گردد.

وی گفت: در اسلام یک سری قوانین کلی و فراگیر وجود دارد که بر دیگر قوانین نظارت دارد، مانند قانون "لا ضرر" و "لا حرج" فقیه و حاکم اسلامی با بهره گیری از این گونه قوانین می تواند با فرایند تغییرات اجتماعی، قوانینی متناسب با آن تدوین کند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد

به گزارش خبرآنلاین البرز ، مسعود محمدی در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج درخصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفظ و صیانت از شان و کیان شورا تذکر و اظهارداشت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به مهرداد کیانی شهردار کرج تذکر میدهم.

وی خطاب به کیانی اذعان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا ، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل نموده‌اید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه های عمرانی شهر ادامه داد: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده است که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هریک به قدر کفایت زمان و انرژی لازم را می برد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی صورت پذیرد و تاکید کرد شهردار انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورا نماید.

محمدی بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار در کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898765

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • قانون نانوشته!
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند